اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
نتیجه مطالعه گروهی از متخصصان انگلیسی نشان می‌دهد: نزدیکان افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه این روند را مختل کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان خبر داد.
دادستان ایلام گفت: قطع یقین نمی‌توان گفت؛ مسمومیت برخی شهروندان مربوط به شیوع یک ویروس است یا آلودگی ناشی از آب شرب
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
بررسی‌های انجام شده توسط متخصصان، نمونه‌برداری‌ها و آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد که عامل مسمومیت، استنشاقی است.
عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
استرس، رژیم غذایی نامناسب و بیماری‌های زمینه‌ای همگی از عوامل شناخته‌شده ریزش مو به شمار می‌روند، اما مطالعه‌ای جدید نشان داده است که نوشیدنی‌های انرژی‌زا نیز جزو همین عوامل هستند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.
پس از رفتار عجیب افسر مطبوعاتی برزیل با یک گربه، برخی از کاربران ابراز امیدواری کرده اند که سلسائو قهرمان جام جهانی نشود.
رئیس اورژانس تهران گفت: مشکلات تنفسی عامل ۱۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۵ طی یک هفته گذشته یعنی از بابت ۲۱ تا ۲۸ آبان ماه بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
ساوه- روابط عمومی سپاه شهرستان ساوه با صدور بیانیه‌ای از دستگیری فردی که در جریان اغتشاشات اخیر یک دستگاه اتوبوس را در خیابان شریعتی ساوه به آتش کشیده بود، خبر داد.
به ‌نظر سرمربی تیم ملی ایران رویکردی کاملا متفاوت نسبت به گذشته دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ