وزیر ورزش: من مسوول نتایج تیم ملی با کی‌روش نیستم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
جایگاه من از رئیس فدراسیونی نیامده که بخواهم به آن بچسبم. اگر یک روز هم باشم با قدرت ادامه می‌دهم. نسبت به این مسائل بی‌تفاوت هستم و این راز موفقیت ما بوده است. روز اول با آقای سجادی (وزیر ورزش) پیمان بستیم. من بچه نظامم و بار‌ها سیلی خوردم، چه از بیگانگان چه داخلی‌ها
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: یک روز آقای پولادگر به دفتر من آمد و گفت این تصمیم گرفته شده است.
وزیر ورزش اعلام کرد در مجلس پاسخگوی سوالاتی بود که بعضا اصلا به دوره وزارت او مربوط نبوده است.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
او از توصیه وزیر ورزش به خودش خبر داد و گفت: «به وزیر گفتم تیر ماه کارم تمام می‌شود و دیگر نمی‌آیم، به من گفت نمی‌شود کنتور صفر کنی؟ به او گفتم اصلا ببین خودت هستی!»
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
وزیر ورزش با تاکید بر این که هنوز مقصران پرونده سرمربی سابق تیم ملی مشخص نشده اند گفت: در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی با من نشده است.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند گفت: تعامل ما با رئیس و مجموعه جدید کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصدی خواهد بود.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
هشدار قرمز هواشناسی نسبت به وقوع سیل در جنوب کشور
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.
من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ