مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از برگزاری بازی این تیم با هوادار در ورزشگاه دستگردی، از احتمال لغو محرومیت تماشاگران پرسپولیس برای بازی با تراکتور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
طی تصمیمی از سوی آرش میراسماعیلی محدودیت حضور سایر ورزشکاران در رشته جودو لغو شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
لغو دربی لژیونرهای ایرانی در اروپا بدلیل درگیری خونین
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو به دلیل عدم تعیین تکلیف سایر معرفی‌شدگان و دستور قضایی لغو گردید.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
سرپرست پرسپوليس با حضور در کمیته اخلاق و ارائه توضیحات، محرومیتش لغو شد.
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
لغو اردوی پرسپوليس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت‌های حزبی بود. دوباره استعلام کرده ایم تا مشخص شود که این محرومیت تداوم دارد یا خیر؟
لغو بازی‌های ساحلی جهان بخاطر بدقولی پولی اندونزی!
فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا، اقدام به لغو مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب آسیایی تیم ملی بدون این رقابت‌ها کرد.
با رای شعبه‌ی هفتم دیوان عالی کشور برای لغو حکم محرومیت علی اصغر شفیعیان به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز انصاف نیوز، این سایت خبری تحلیلی پس از ۴۳ روز فعالیت خود را از سر گرفت.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران که در دوره قبلی قهرمان آسیا شد، به مسابقات آسیایی 2023 هند اعزام نخواهد شد.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران صهیونیست شامگاه امروز شنبه در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و خواستار لغو برنامه نتانیاهو شدند.
روملو لوکاکو معتقد است تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا برای لغو محرومیت یک جلسه‌ای او، نشان می‌دهد که اراده برای مبارزه با نژادپرستی وجود دارد.
مدير تيم هاى ملى تكواندو اعلام كرد با قوانين جديد محروميت ساعى از سوى فدراسيون جهانى رفع شده است.
کمیته انضباطی فدراسیون از رفع محرومیت علی کریمی، بازیکن تیم سپاهان خبر داد.
رسول کوهپایه‌زاده، وکیل رضا اسلامی از لغو حکم مجازات تکمیلی رضا اسلامی موکل خود خبر داد. کوهپایه‌زاده در این باره عنوان کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی را درباره مجازات تکمیلی ایشان مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی را پذیرفت و رای را نقض کرد. پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ