روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد کشوری با شناخت نفرات برتر دو وزن ۴۶- و ۷۳+ کیلوگرم به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
معاینات پزشکی کاروان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۴ تیرماه سال جاری کلید می‌خورد و نکته بسیار مهم اینکه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات منوط به ارائه گواهینامه وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) به فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.
اهواز- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان گفت: در خصوص مبارزه با قاچاق گندم از اسفندماه جلساتی تشکیل داده و کار را آغاز کردیم که در پی آن حتی یک کیلوگرم گندم از کشور خارج نشد.
این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.
استقلال بعد از 24 ساعت استراحت در دربی از دیروز تمرینات خود را به منظور دیدار با پارس جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آغاز کرد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از آغاز سال میلادی جدید تاکنون ۷۷ نفر در مناطق مختلف کرانه باختری در جریان مبارزه با اشغال‌گران صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.
قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شوش و هرندی صبح امروز با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت آغاز به کار کرد.
شاهرود– مسابقات تکواندوی کارگری کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار در دو بخش فرم و مبارزه به مدت دو روز در شاهرود آغاز شد.
شاهرود– مسابقات تکواندوی کارگری کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار در دو بخش فرم و مبارزه به مدت دو روز در شاهرود آغاز شد.
گردهمایی رؤسای پلیس مبارزه مواد مخدر فراجا با حضور سردار رادان آغاز شد.
قنادباشی می‌گوید: دو اتفاق جدید در داخل سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده است؛ یکی انسجام و اتحاد فلسطینیان در مبارزه با اسراییل است که برای نخستین‌بار، فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی ۱۹۴۸، آمادگی برخورد مشترک با اسراییل دارند. دومین اتفاق این است که درون اسراییل هم به شکل عجیب احزاب و گروه‌های اسراییلی رودرروی هم قرار گرفته‌اند. حتی در کابینه یکدست راست افراطی نتانیاهو هم اختلاف‌ها مشهود است.
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان از فردا با حضور ۵ تیم در محل آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.
فص جدید رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان از فردا با حضور ۵ تیم در محل آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.
روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد کشوری با شناخت نفرات برتر دو وزن ۴۶- و ۷۳+ کیلوگرم به پایان رسید.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
اولین نماینده ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان کار خود را با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می‌کند.
زنگ آغاز رقابتهای لیگ تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۴ دیدار در خانه تکواندو به صدا در می‌آید.
زنگ آغاز رقابتهای لیگ تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۴ دیدار در خانه تکواندو به صدا در می‌آید.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 13 فردا و با برگزاری مسابقات 4 وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای آغاز برخوردهای قاچاق در امین حضور تهران اعلام آمادگی کامل کرده است.
علم‌الهدی اظهار داشت: انقلابی که از مبارزه با رژیم طاغوتی ایران آغاز شد و در ادامه حکومت اسلامی را به‌عنوان یک ابزار به دست گرفت تا بتواند مبانی فکری خود را به جهان صادر کند، امروز در مرحله صدور گفتمان قرار دارد و در اینجاست که رسانه اهمیت مضاعف پیدا می‌کند.
اخبار متعدد مالیاتی، تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز، کسری ۲۰ هزار میلیاردی بودجه  ۴ ماهه و آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از  مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ