اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
رئیس اداره کنترل و مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت گفت: در این راستا منتظر هستیم گروه کارشناسان ارشد سازمان بهداشت جهانی برای تایید این موضوع به کشور بیایند و پس از بررسی‌های بیشتر کشور و مناطق مرزی با پاکستان، گواهی حذف مالاریا از کشور را صادر کنند.
رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.
رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
رییس‌جمهور ترکیه امروز در واکنش به هتک حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: تازمانی‌که مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام صورت نگیرد، به‌شدیدترین شکل واکنش نشان خواهیم داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان های مرزی استان کردستان با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: بی تردید قاچاق کالا و ارز خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد دارد.
نخست‌وزیر عراق بار دیگر بر ضرورت حفظ امنیت مرزها و مخالفت قاطع با استفاده از خاک کشورش برای انجام عملیات‌های غیرقانونی تأکید کرد.
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان فاتح شهرآورد نصف‌جهان شد.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مبارزه قاطع، بی‌امان و بدون وقفه با گلوگاه‌های فسادزاد علاوه بر مبارزه با مصادیق روز فساد در کشور دنبال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۷۴ کیلوگرم ، محمدحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دومین مبارزه نیز برابر عصمت جیتفجی از ترکیه در شرایطی که تا ۷ ثانیه مانده به پایان ۴ بر ۴ عقب بود، ۲ امتیاز گرفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.
وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در راستای مبارزه قاطع با مفاسد اداری خبر داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استمرار برخورد قاطع با فرارهای مالیاتی و ریشه کنی این پدیده، عملاً زمینه افزایش معافیت مالیات بر حقوق بگیران میسر می‌شود.
پرونده فولاد مبارکه و نماینده ای که گفته رد پای تاج درفساد ۹۱ هزار میلیاردی دیده می شود. این در حالی است که من با نامه وزیر اعاده کار شدم که حقوقم از فولاد قطع شد که این حقوق سه سال ۹۰۰ میلیون شد.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.
در این مطلب قصد داریم تا به موضوع راهنمای انتخاب آسانسور مناسب برای ساختمان بپردازیم.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ