شاهرود– مسابقات تکواندوی کارگری کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار در دو بخش فرم و مبارزه به مدت دو روز در شاهرود آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش کشورمان تکواندوی کشورمان پس از کسب نشان نقره یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد متوسط رو به بالا بود و مطمئنا در مسابقات آینده مدال بهتری کسب می کنم.
سمنان- رئیس فدراسیون تکواندو از اعزام تیم ملی تکواندوی نونهالان به مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها طی روزهای پانزدهم تا هفدهم شهریورماه سال جاری در لبنان برگزار می‌شود.
سمنان- رئیس فدراسیون تکواندو از اعزام تیم ملی تکواندوی نونهالان به مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها طی روزهای پانزدهم تا هفدهم شهریورماه سال جاری در لبنان برگزار می‌شود.
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی نونهالان در شاهرود در حال برگزاری است. مسابقات قهرمانی آسیا ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در مجموع عنوان ششم را به خود اختصاص داد.
تکواندوکار زن ایران، آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
تیم ملی تکواندوی ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان 2023 باکو دو نماینده خواهد داشت.
در روز ششم مسابقات جهانی تکواندو در باکو، هر دو نماینده ایران اولین مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
روزنامه اعتماد با رضا کلهر ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم تکواندوی کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات گرنداسلم چین که تست دوپینگش مثبت شده مصاحبه کرده است.
تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به 3 مدال طلا و 2 برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.
شاهرود- رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور از اتمام مسابقات قهرمانی کشور تکواندوی کارگران ایران در شاهرود خبر داد و گفت: مازندران قهرمان این رقابت‌ها شد.
شاهرود– مسابقات تکواندوی کارگری کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار در دو بخش فرم و مبارزه به مدت دو روز در شاهرود آغاز شد.
اردوی تیم‌های ملی تکواندوی ناشنوایان جهت آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان در تهران پیگیری می‌شود.
مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) گفت: برای اولین بار می‌خواهیم از تجهیزات داخلی برای مسابقات استفاده کنیم.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
دو نماینده ایران در روز پنجم رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.
سجاد مردانی به مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی 2022 جهان در مکزیک رسید.
نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم تکواندوی ایران گفت: در اولین حضور در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال کسب مدال طلا هستم.
نسترن ولی زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان ترقوه به مدت ۲ ماه از میادین دور خواهد بود.
تیم ملی تکواندوی ایران با ۱۳ مدال، شامل پنج طلا، چهار نقره و چهار برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.
داوطلبان کنکور چه وسایلی نباید همراه داشته باشند؟
در برخی کتب تاریخی آمده که در دوران قاجار و پس از فوت محمدشاه قاجار، وقتی حکومت به دست ناصرالدین‌شاه می‌رسد، یک روز که در حال گذر از روستایی سرسبز و باصفا بوده از آنجا خوشش می‌آید. گفته شده که آن وقت‌ها محله یافت‌آباد پر بوده از زمین‌های سرسبز و خالی از سکنه. برای همین ناصرالدین‌شاه این زمین‌ها را یکجا تصاحب می‌کند و چنین می‌شود که آنجا آباد می‌شود.
این نخستین برخورد در دوره ریاست هادی ساعی بین فدراسیون تکواندو ایران با کنفدراسیون تکواندوی آسیاست. پیش از این در دوره طولانی ریاست پولادگر، روابط بین دو طرف بهتر بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ