دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاههای این کشور اعلام کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال وصول گزارش‌هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه‌ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره‌ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، این وزارت‌خانه بررسی و ریشه‌یابی مسئله را در دستور کار خود قرار داد.
اسناد جدید افشا شده وزارتخارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزارت‌خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز امروز وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی، در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
جنبش حماس، تشکیلات خودگردان و وزارت‌خارجه اردن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تعرض امروز وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کردند.
وزارت‌خارجه فرانسه خواستار گشایش دایمی گذرگاه‌های غزه جهت تضمین دریافت کمک‌های بشردوستانه از سوی فلسطینیان و همچنین انتقال مجروحان و بیماران به خارج از نوار غزه، جهت درمان آنها شد.
در پی دعوت از اعضای گروهک‌های تجزیه طلب در مراسمی رسمی در اقلیم کردستان سفیر عراق در تهران، در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت به وزارت امور خارجه ایران فرا خوانده شد.
سخنگوی وزارتخارجه از آزادی ۲ تبعه فرانسوی خبر داد.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
سفیر روسیه در مولداوی به وزارت‌خارجه این کشور فرا خوانده شد.
وزارت‌خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای از آغاز روند تخلیه اتباع فلسطینی از سودان به دلیل تشدید درگیری‌ها و ناآرامی‌ها در این کشور خبر داد.
معاون وزیر ورزش گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارت خانه واگذار شده اند که هنوز نامشان مشخص نیست.
وزارت‌خارجه قطر از عزم خود برای بازگشایی سفارت‌خانه‌های این کشور در امارات متحده عربی و بحرین در هفته‌های آینده خبر داد.
منابع عبری دقایقی پیش از هک وب‌سایت دو وزارت‌خانه رژیم صهیونیستی خبر دادند.
سرپرست آموزش و پرورش به درخواست کارکنان وزارت‌خانه پاسخ مثبت داد.
وزارت‌خارجه چین با صدور بیانیه‎‌ای خواستار تحرک واشنگتن در راستای کاهش تنش‌ها میان کره‌جنوبی و کره‌شمالی شد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.
وزیر آموزش و پرورش آمادگی این وزارت‌خانه برای انتقال تجربیات شبکه دانش آموزی شاد در برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش آموزان زلزله زده سوری را اعلام کرد.
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام یک فرد افراطی در سوزندان یک نسخه از قرآن کریم، آنرا موجب شعله ور کردن احساس مسلمانان دنیا دانست.
روزنامه نروژی وی‌جی گزارش داد که وزارت خارجه نروژ از سفیر ایران خواسته تا فردا (سه‌شنبه، ۲۰ دی) به وزارت خارجه این کشور مراجعه کند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
قالیباف گفت: درباره آنچه که آقای سیاهکلی درباره تفکیک دو وزارتخانه اشاره کرد، باید بگویم که مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی کردند و نهایتاً به جمع بندی تخصصی درباره تفکیک صمت به دو وزارت خانه نرسیدند.
حاجیلو: آجورلو اندازه وزارت‌خانه در استقلال کارمند استخدام کرد
وزیر ورزش و جوانان کشور از آمادگی این وزارت‌خانه برای اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در بین جوانان در فرآیند تحقق اهداف پیش بینی شده تا سال ۲۰۲۵ در حوزه‌های ورزش و جوانان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ