رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هفتم بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
یز- رئیس پلیس راهور استان یزد با اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عید غدیر گفت: از بعدازظهر جمعه تردد در محورهای منتهی به میدان امیرچقماق محدود می‌شود.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی سی و چهارمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را اعلام کرد
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۶ بهمن تا یکشنبه ۳۰ بهمن را تشریح کرد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها برای چهارشنبه تا یکشنبه
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با تشریح محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است.
در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (چهارم وپنجم آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۰ شهریور، شب قبل از مراسم رژه نیرو‌های مسلح در معابر منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام راحل مستقر می‌شوند و نسبت به ساماندهی ترافیک منطقه اقدام می‌کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ