اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست امنیتی در مسکو بار دیگر تأکید کرد حرکت کشورها به سمت نظم چندقطبی روزبه‌روز بیشتر تقویت می‌شود.
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رئیس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.
رسانه‌ها پایان ماه جاری یا ماه آتی میلادی را زمان دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اعلام کردند.
رئیس جمهور روسیه از مقامات دولتی و شهری این کشور خواست تا برای تردد از خودروهای ساخت مسکو استفاده کنند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: سیاست‌های اوکراین آینده‌ای ندارد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تقویت توان نیروی دریایی این کشور از اهداف کلان نیروهای نظامی روسیه است.
با دستور رئیس جمهور روسیه، تهمت و افترا به سربازان و مشارکت‌کنندگان در عملیات نظامی مسکو در اوکراین جرم‌ انگاشته خواهد شد.
صدر اعظم آلمان مدعی شد که روسیه در حال حاضر تمایلی به برقراری صلح با اوکراین ندارد.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور در حال حاضر اوکراین را به بازپس گیری کریمه تشویق نمی کند.
دستیار رئیس جمهور روسیه می‌گوید اغلب فدراسیون‌های ورزشی این کشور تمایل دارند در مسابقات آسیایی حاضر شوند.
زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
رئیس جمهور روسیه وزیر دفاع این کشور را مامور کرد تا گزارشی از آخرین وضعیت ارائه خدمات به نظامیان روسی حاضر در جنگ را به وی ارائه کند.
سخنگوی کرملین بیان داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه تماس مقدماتی بین روسیه و آمریکا در خصوص امکان برگزاری یک نشست بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد.
در حال حاضر، آنانی که باقی مانده‌اند نمی‌توانند کاری انجام دهند. درست مانند زمان شوروی بحث‌های سیاسی از باشگاه‌ها و رستوران‌ها به آشپزخانه‌های خصوصی امن انتقال یافته‌اند. در آشپزخانه‌ها حتی جملاتی این چنینی شنیده می‌شوند: «حتی اواخر سال‌های شوروی نیز وضعیت بهتر از حال حاضر بود»!
ولادیمیر پوتین در نشستی با مادران نظامیان روس حاضر در جنگ اوکراین، با اشاره به توافق روسیه با قدرت‌های اروپایی برای پایان دادن به جنگ در دونباس در سال ۲۰۱۴، خاطرنشان کرد: ما در ابتدا این تصور را داشتیم که لوهانسک و دونتسک می‌توانند در چارچوب توافق مینسک به اوکراین برگردند.
رئیس جمهور روسیه سربازان روس حاضر در عملیات نظامی این کشور در اوکراین را «قهرمان» نامید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد در حال حاضر صحبتی درباره نشست روسای جمهور روسیه و آمریکا در میان نیست.
رئیس جمهور روسیه می گوید حدود ۵۰ هزار نظامی این کشور در نبرد با اوکراین درگیر هستند.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی "ولادیمیر پوتین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "بریتانیا در حال حاضر در دسته کشورهای غیر دوست قرار دارد. بنابراین، خیر پیام تبریکی ارسال نشد".
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی و یا دیدار حضوری سران آمریکا و روسیه وجود ندارد.
در حال حاضر همه‌پرسی الحاق چهار منطقه شامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین زاپروژیا و خرسون در جریان است و امروز پایان خواهد یافت. اوکراین و کشور‌های غربی همه‌پرسی‌ها را ساختگی خوانده و مدعی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت.
پسکوف گفت که پوتین در بیمارستان مسکو،‌ جایی که میخائیل گورباچف در سن ۹۱ سالگی درگذشت حاضر شده و به او ادای احترام کرده است.
در حال حاضر، حکومت زلنسکی ۱۰۰ درصد استان لوهانسک، ۹۵ درصد استان زاپوریژیا، ۸۵ درصد استان خرسون، ۳۵ درصد استان خارکیف و بیش از نیمی از استان دونتسک را از دست داده است.
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ