ماریوس نیکولائه، هم‌تیمی رومانیایی سابق رونالدو در اسپورتینگ لیسبون، ادعایی عجیب را در مورد او مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنکه سرخیو راموس رسیدن دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش به 60 میلیون نفر را جشن گرفت هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، با او شوخی جالبی کرد که خبرساز شد.
دو هم تیمی قدیمی در دربی اصفهان وضعیت متفاوتی دارند.
سرخیو راموس، کاپیتان و هم تیمی سابق تیبو کورتوا، از این دروازه‌بان حمایت کرد.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
بازیکن برزیلی شباب الاهلی از اهدافش برای کسب قهرمانی در آسیا سخن گفت.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی دوستانه با اینترمیلان با ستاره های تیم حریف گپ زد.
سکوت رسانه‌های پرتغالی به اخبار منتشر شده درباره تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، به این شایعات وزن بیشتری داده است.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
النصر قصد دارد پیشنهادی را برای جذب الکس تلکس، مدافع منچستریونایتد، ارسال کند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
وئیس ساها، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید رونالدو این روزها آرزو می‌کند کاش بازیکن یونایتد بود و می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند.
لوئیس ساها، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید رونالدو این روزها آرزو می‌کند کاش بازیکن یونایتد بود و می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از چهار هم تیمی سابقش در منچستریونایتد دعوت کرد که برای تماشای بازی النصر به عربستان بروند.
خوزه فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که این تیم بدون رونالدو وضعیت بهتری دارد.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
ریو فردیناند، هم‌تیمی سابق کریس رونالدو، معتقد است رابطه این ستاره پرتغالی و یونایتد به پایان رسیده است و مصاحبه اخیر او، برای جدایی‌اش از این باشگاه برنامه ریزی شده بود.
هم تیمیِ سابق کریس، معتقد است رابطه رونالدو و یونایتد به پایان رسیده و این مصاحبه، جهتِ خروج رونالدو از منچستریونایتد برنامه ریزی شده بود.
کریم بنزما می‌گوید کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، هنوز به خاطر کسب توپ طلا توسط او به او تبریک نگفته است.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی که در سپاهان هم تیمی بودند در ورزشگاه دستگردی مقابل هم قرار گرفتند.
ریو فردیناند، مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است این فصل هم هیچ تیمی در لیگ جزیره توانایی نزدیک شدن به رقابت من‌سیتی و لیورپول برای قهرمانی را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ