مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال در خصوص رفع تعلیق این کمیته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
از امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.
نخستین بار زمستان ۱۴۰۰ همزمان با زمزمه‌های توافق برای رفع تحریم‌ها بود که محمود نبویان، نماینده مجلس و یکی از چهره‌های نزدیک به جریان پایداری به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخت و با بیان اینکه دوستان ضعیف ظاهر شده‌اند، تاکید کرد «در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود».
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
بایدن تاکید کرد که آمریکا به همکاری با متحدان و شرکا برای تامین کمک‌های نظامی به اوکراین برای رفع فوری نیاز‌های جنگی و نیاز‌های امنیتی بلند مدتش ادامه خواهد داد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش گفت: مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با نحوه توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
بر اساس آیین نامه اجرایی تصویب شده از سوی هیات وزیران در مورد جزئیات رفع تعهدات ارزی، فهرست موارد مشمول معافیت از تعهدات صادراتی تعیین شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریشه حوادث اخیر در کشور را موضوعات فرهنگی دانست و با ارایه سه راهکار برای رفع مشکلات، از جلسات گفت و گوی ملی با اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ سخن گفت و اظهار داشت: در این جلسات بحث ما این است که سران احزاب و جریانات مختلف سیاسی با یکدیگر صحبت و مسایل را حل کنند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه معمولا شهرداری پس از ایجاد شغل مزاحم متوجه آن می‌شود، توضیح داد: شهرداری در فرآیند صدور مجوز برای کسب و کار حضور ندارد. زمانی‌که یک شغل مزاحم ایجاد می‌شود، به شهرداری اعلام می‌کنند که باید مزاحمت این شغل رفع شود، درحالی‌که قانون با صراحت اعلام کرده است که باید ابتدا از ایجاد شغل مزاحم جلوگیری شود.
از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای توسعه تجارت خارجی حضور در بازار‌های بکر و نوظهور، رفع موانع پولی، بانکی و لجستیکی و توسعه روابط تجاری با کشور‌های همسایه و همسو است.
معاون بنیاد مستضعفان جزئیاتی از خدمات و اقدامات این بنیاد برای رفع محرومیت از ۶ منطقه محروم مرزی که عمده ساکنان آن از برادران اهل تسنن هستند را تشریح کرد.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات جدید سامانه محچک و رفع سوء اثر از چک های برگشتی را تشریح کرد.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ