عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امیدواریم که قانون انتخابات به گونه‌ای به نگارش درآید تا مشکلات موجود را رفع کند و وضعیت‌های جدیدی به وجود بیاورد که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
درحالی ادعاشده ردصلاحیت سلاح‌ورزی صرفاً از طرف حراست وزارت صمت اعلام شده است که سند جدیدی مبنی بر اعلام ردصلاحیت نامبرده از طرف وزارت اطلاعات روز قبل از انتخابات رونمایی شد، حالا انجمن نظارت و معاونت حقوقی اتاق باید درباره این تخلف بزرگ پاسخگو باشند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
معاون نظارت، بازرسی و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت:با توجه به مصوبه سران قوا و نارضایتی مردم از وضعیت دریافت شهریه مدارس غیرانتفاعی؛ به محض دریافت گزارش به پرونده رسیدگی می‌شود.
کنترل فیزیکی شرکت کنندگان به منظور ممانعت از حمل اشیا ممنوعه به محل آزمون و نظارت بیرون از حوزه امتحانی توسط دوربین‌های مداربسته از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از تخلف است.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه‌های گذشته، هیات نظارت بر مطبوعات رای به توقیف روزنامه «سازندگی» داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی ملک تجاری هزار متر مربعی دارای تخلف در بازدید میدانی و برکناری مدیران و کارشناسانی که عدم نظارت آن‌ها منجر به این تخلف شده بود، خبر داد.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
مانتوروف از سال ۲۰۱۲، یکی از اعضای وفادار تیم وزرای رئیس جمهور روسیه بوده و بطور مرتب در سفر‌های خارجی و داخلی همراه آقای پوتین بوده است. در تابستان سال گذشته در حالی که کاستی‌های موجود در میدان جنگ آشکار شد، وظیفه نظارت برصنعت تسلیحات روسیه به او واگذار شد.
معاون وزارت صمت گفت: عدم تحویل کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز، تخلف بزرگی است و کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی برخورد می کند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: در حال حاضر در شهر مشهد ۴۸۶ دوربین ثبت تخلف نظارتی، ۱۳۹ دوربین ثبت تخلف، ۲۳ دوربین ثبت تخلف سرعت عبور از چراغ قرمز و ۸۵ دوربین در محدوده اجرای طرح وجود دارد.
رییس اتحادیه آجیل فروشان تهران گفت: آجیل ممتاز شب یلدا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می شوند.
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
زنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیات نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
مشهد ـ مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بالاتر از این مبلغ در سطح اصناف تخلف محرز است.
وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته گشت‌های سیار تعزیرات در سراسر کشور موظف شدند که نظارت جدی بر نانوایی‌ها داشته باشند که علاوه بر جریمه، اگر فردی مرتکب تخلف شده باشد ممکن است پلمپ کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصادیق تخلف اشخاص تحت نظارت بانک مرکزی را مشخص کردند.
اینکه مجموعه بزرگی مانند مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر به صورت دائم در حال وضع قانون باشند این خود باعث مشکلاتی خواهد شد که یک نمونه آن این است که مردم دائم متخلف هستند و هرکاری که انجام دهند با یک قانون معارض خواهد بود و تخلف از یک قانون محسوب می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر شخصی و در هر جایگاهی که تخلف کرد برخورد کنید، برخورد با متخلفان را با وابستگان به قدرت شروع کنید
خرید قبر در بهشت زهرا (س) تهران چقدر تمام می‌شود؟
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ