با گذشت چند روز از حذف نام علیرضا فغانی از لیست الیت داوران او همچنان صحبتی در این خصوص انجام نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
رئال مادرید روی آندری لونین هشت میلیون یورو قیمت گذاشته و قصد فروش او را دارد.
نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
روبرتو مارتینز بار دیگر به فوق ستاره خود کریستیانو رونالدو اعتماد کرد و نام او در فهرست جدید پرتغال دیده می شود.
رودریگو مشتاق است تا کارلو آنچلوتی هدایت تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد و گفت که در این مورد با او شوخی می‌کنند.
با تایید مربی تیم ملی سوئد، زلاتان ابراهیموویچ برای دو بازی پیش رو برابر بلژیک و آذربایجان در فهرست سوئد خواهد بود.
مدیر عامل استقلال می‌گوید که او مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و تنها منتظر تأیید نهایی ساپینتو است.
روبرت لواندوفسکی بار دیگر در فهرست بارسا برای یک بازی لالیگا قرار گرفت. آخرین بار او یک ماه پیش برابر اسپانیول در لالیگا بازی کرد.
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
با وجود بازگشت جیدون سانچو به تمرینات یونایتد اما بی‌مهری اریک تن‌هاخ به این وینگر انگلیسی ادامه دارد و نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی فردا در جام اتحادیه دیده نمی‌شود.
نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم، از طرف ژوزه مورینیو در فهرست فروش قرار گرفته و او در فهرست بازیکنان جالوروسی برای دیدار روز یکشنبه مقابل اسپتزیا حضور نخواهد داشت.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
شایعات غیررسمی حکایت از این دارد که علیرضا فغانی در پی دومین قضاوت خود در جام جهانی، در فهرست داورانی قرار گرفته که این رقابت‌ها را ترک می‌کنند.
فهرستی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده، تقریبا همان فهرست مورد انتظار است؛ ولی در همین بین او سه اقدام غافلگیرکننده داشته که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش از اعلام حدس بزند.
سرخیو راموس بعد از 20 ماه دوری از تیم ملی اسپانیا با اعلام فهرست پنجاه و پنج نفره لاروخا امیدوار شد که بتواند بار دیگر بازی در جام جهانی را تجربه کند.
همانطور که ژاوی در پایان بازی با بیلبائو گفت، مصدومیت گاوی جدی نبود و او در فهرست بازی برابر بایرن مونیخ قرار گرفت.
میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
با گذشت چند روز از حذف نام علیرضا فغانی از لیست الیت داوران او همچنان صحبتی در این خصوص انجام نداده است.
باتوجه به تغییر محل جغرافیایی زندگی فغانی، اینکه در اول سال میلادی ۴۴سال و نه ماه سن خواهد داشت و تورنمنتی وجود ندارد که او تا به حال موفق به حضور در آن نشده باشد؛ به همین دلیل برای سال ۲۰۲۳ نام فغانی را در لیست قرار ندادیم
پی اس جی تمایلی برای حفظ نیمار نداشت و او را در فهرست خروج قرار داده بود اما هرگز انتظار چنین واکنشی از ستاره برزیلی را نداشت.
نام روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در لالیگا ثبت شد و او مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ