اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
کارلوس کی روش با شکست سنگین برابر پاناما با کونکاکاف خداحافظی کرد.
کارشناس اقتصادی گفت:در طول ۸ سال گذشته ما با ناترازی ارزی مستمری مواجه بوده ایم، بنابراین می‌توان گفت که اولین گام برای سیاستگذاری ارزی، در نظر گرفتن ترازنامه ارزی کشور است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و پیروز شدند.
با تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک، حالا 12 مسابقه است که هواداران مازندرانی طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
ملی‌پوشان جوان هاکی روی یخ کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم میزبان متوقف شدند.
تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم مغولستان خواهند رفت.
اولین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در سنندج با برتری تیروژ حیات کردستان خاتمه یافت.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
تیم فوتبال ویتنام که همگروه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است، کار خود را در این رقابتها با پیروزی برابر استرالیا آغاز کرد.
وزیر صمت با بیان اینکه سرمایه گذاری در دهه گذشته برای توسعه شبکه برق و گاز صورت نگرفت، گفت: اولین گام برای ساخت ۱۴ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در استان سمنان برداشته شد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم اسلوونی خواهد رفت.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان اولین دیدار خود در بخش‌ مردان مسابقات کشورهای اسلامی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان اولین دیدار خود در بخش‌ مردان مسابقات کشورهای اسلامی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
تیم والیبال پیکان در اولین دیدار خود از جام باشگاه‌های جهان شکست خورد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اولین پیروزی ما در گام دوم انقلاب محو رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرده است که در معرض نابودی قرار دارد.
شاگردان حسین عبدی در مصاف با لائوس در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا به پیروزی رسیدند.
تیم ملی والیبال ایران، امروز در اولین مسابقه خود در قهرمانی جهان مقابل آرژانتین قرار می‌گیرد.
مشارکت‌نامه تامین مالی احداث پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای «شهید سلیمانی» در بندرعباس و پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای «مروارید مکران» در جاسک، با حضور رئیس‌جمهور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ