نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار حمایت از صندوق‌های بازنشستگی حدود ۱۵ درصد از کل منابع عمومی را در لایحه بودجه سال آینده به خود اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.
سمنان- استاندار سمنان از تحقق رشد ۱۵ درصدی گندم خرید تضمینی شده از کشاورزان استان طی سال جاری در قیاس با سال گذشته خبر داد.
فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود ۱۵ درصد است.
شرکت داروسازی نوو نوردیسک (Novo Nordisk) که سازنده این قرص است گفته تا اواخر سال جاری برای کسب مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده اقدام خواهد کرد تا بتواند این دارو را به بازار عرضه کند.
بازیکنان استقلال فردا بخشی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۵ درصد از بودجه عمومی کشور به صندوق‌های بازنشستگی اختصاص داده شده است.
معاون سابق بانک و بیمه وزارت اقتصاد از ۷ هزار شعبه بانکی اضافی در کشور خبر داد و عوامل موثر بر ناترازی بانکی را برشمرد.
نمایندگان مجلس در مصوبه ای حقوق ورودی واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی بالای ۶۰۰ دلار را حداقل ۱۵ درصد تعیین کردند.
براتی گفت: شهروندان با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در مصرف آب در روزهای پایانی سال ما را همراهی کنند تا با مشگل قطعی آب مواجه نشویم.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
مرکز آمار ایران متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور طی دی‌ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت گوشت گوسفندی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی بالای ۶۰۰ دلار برابر ۱۵ درصد تعیین می‌شود؛ البته واردات سایر رویه ها به ماخذ ۲ برابر محاسبه خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه خودروی بورسی یک راهکار موقت تا زمان همخوان شدن عرضه و تقاضا است، گفت: قیمت تمام شده بورس شاید ۱۵ درصد از نرخ بازار کمتر باشد و مشخص است که قیمت بازار کاذب است.
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس سرانجام تصمیم نهایی خود را به دو مربی این تیم ابلاغ کرد.
پژوهشکده پولی و بانکی با بررسی اطلاعات شرکت‌های بورسی اعلام کرد رشد شرکت‌هایی که نهاده‌های تولید آن‌ها وابستگی شدیدی به واردات داشته در مهرماه امسال روند صعودی و مثبت داشته است.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
مدیران این باشگاه خوزستانی به دلیل دو شکست سنگینی که داشتند، بازیکنان و کادر فنی را جریمه کردند.
از منابع پروتئینی در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید. پروتئین یکی از درشت مغذی‌های مهم در رژیم غذایی روزانه است که باید ۱۰ تا ۱۵ درصد انرژی روزانه افراد را تشکیل دهد.
در سال ۱۴۰۰ تعداد زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال به ۵ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده که یک میلیون و ۹۸۵ هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET‌ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
رئیس اداره کانال سوئز، از افزایش ۱۵ درصدی هزینه‌های ترانزیت برای انواع کشتی‌های عبوری از کانال سوئز در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد عرصه‌های ملی صاحب اسناد حدنگاری شده‌اند، گفت: با عزم ملی، حدنگاری اراضی زراعی طی ۱۵ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ