اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هم تیمی سابق لیونل مسی پیشنهاد داد یک واحد درسی به نام این فوق ستاره در مدارس ابتدایی کشورش ایجاد شود.
الکسیس مک آلیستر، هافبک تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی می‌تواند به راحتی در جام جهانی بعدی هم بازی کند.
مربی سابق تیم ملی فرانسه معتقد است پی اس جی حالا بسیار شبیه به تیم ملی آرژانتین شده و همه در خدمت لیونل مسی هستند.
موتورسوار آرژانتینی دومین قهرمانی خود در رالی داکار را به دست آورده و در جشن خود، حرکت مسی در حین بالا بردن کاپِ جام جهانی را تکرار کرد.
اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، به زعم بسیاری از فوتبال دوستان، "لیونل مسی" شماره ده افسانه ای این کشور به برترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حتی پیش از جام جهانی قطر هم فرسنگ‌ها از کریستیانو رونالدو جلو افتاده بود.
لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرام خود به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت «این جام متعلق به دیه‌گو هم هست».
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی قصد دارد‌ در جام جهانی بعدی هم برای آلبی سلسته به میدان برود.
لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر فرانسه در وقت‌های اضافه فینال جام جهانی گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد قدرت تیم ملی فرانسه فقط معطوف به کیلیان امباپه نیست.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: مسی می‌تواند در جام جهانی بعدی هم فرمانده آلبی‌سلسته باشد.
عملکرد خیره کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته آرژانتین برابر کرواسی، اندریک، خرید برزیلی جدید رئال، را نیز وادار به تحسین کرد.
لیونل مسی با در متفاوت‌ترین ورژنی که از او دیده بودیم آرژانتین را به نیمه‌نهایی جام جهانی رسانده است.
ال‌پیبه خود را به خطر می اندازد و عشقش به فوتبال آرژانتین و لیونل مسی را ابرازمی کند: او سزاوار قهرمانیست.
ویرجیل فن دایک از تقابل هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با آرژانتین هیجان‌زده است و از رو به رو شدن با لیونل مسی خوشحال است.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی با فتح جام جهانی هم از مارادونا برتر نخواهد شد و تنها با او برابر می‌شود.
سرخیو آگوئرو معتقد است آرژانتین حالا یک تیم واقعی است و برای قهرمانی تنها به درخشش لیونل مسی وابسته نیست.
پائولو دیبالا، ملی‌پوش آرژانتینی، می‌گوید موفقیت و عدم موفقیت آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر به درخشش لیونل مسی بستگی دارد.
تاکنون دو دیدار فینالیسیما برگزار شده که نخستین بار فرانسه ۲ بر صفر اروگوئه را شکست داد. در دومین مسابقه هم، آرژانتین در سال ۱۹۹۳ با درخشش مارادونا و گوی‌گوچه‌آ، دانمارک را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ