یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه به سفیر جدید آمریکا در این کشور تاکید کرد که از گام نهادن در مسیر اسلاف خود در جهت مداخله در امور داخلی روسیه خودداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا از کشورهای سازمان ملل متحد خواست تا از روسیه بخواهند که از باج‌گیری و اخاذی از دریای سیاه دست بردارد!
سه کشور اروپایی در نامه مشترکی خطاب به سازمان ملل اعلام کردند: خرابکاری که در خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه رخ داد، بی سابقه بوده است.
پوتین خطاب به ارتش روسیه گفت: تصمیم و شجاعت شما و همچنین تحکیم جامعه، نقشی تعیین‌کننده در سرکوب شورش ایفا کرد.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
رومن ولاسف افسانه ای کشتی روسیه با انتشار کلیپ در اینستاگرام خود خطاب به حسن یزدانی نوشت: خیلی احترام میگذارم! یک قهرمان بزرگ روی تشک و مردی با قلبی بزرگ و مهربان.
رئیس جمهور روسیه امروز خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا تصریح کرد: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود.
وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی خطاب به کی‌یف هشدار داد: به حملات تروریستی اوکراین، سخت و خشن پاسخ می‌دهیم.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
رهبر اپوزیسیون ترکیه و یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، روسیه را به اشاعه توطئه و اخبار نادرست پیش از انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه متهم کرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب با از دست دادن فرصت ازسرگیری توافق هسته‌ای با ایران، اشتباه بزرگی را مرتکب خواهد شد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
در سفر وزیر خارجه ایران به مسکو لاوروف، وزیر خارجه روسیه خطاب به امیرعبداللهیان گفت: ظاهرا نمی‌خواستی از ماشین پیاده بشی. امیرعبداللهیان پاسخ داد: منتظر بودم. لاوروف نیز گفت: منتظر چی بودی؟
وزیر خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای خطاب به کشورهای غربی یادآور شد: نتایج استفاده از اورانیوم ضعیف شده در یوگسلاوی و عراق را یادتان می آید؟
فرمانده شبه‌نظامیان وابسته به دولت روسیه می‌گوید شهر راهبردی باخموت در دونباس در محاصره کامل قرار گرفته و خطاب به رئیس‌جمهور اوکراین گفت که نیروهای اوکراینی اجازه دهد این شهر را ترک کنند.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
رئیس جمهور اوکراین در اولین دیدار خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز جنگ روسیه گفت: جنگ خاتمه نیافته است.
رئیس‌جمهور روسیه خطاب به مسئولان نهادهای امنیتی این کشور اعلام کرد که نسبت به تغییرات جهانی آمادگی کامل داشته باشند و سریعتر جاسوس‌ها و خائنان را شناسایی کنند.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
رئیس جمهور اوکراین یکشنبه شب در ویدئویی خطاب به مردم غیر روس روسیه و قفقاز گفت: برای ملت‌های خود و علیه امپریالیسم روسیه بجنگند.
رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به رئیس‌جمهور چین، او را «دوست عزیز» خطاب کرد و گفت دو کشور برای ایجاد نظمی عادلانه‌تر و دموکراتیک‌تر در عرصه جهانی همکاری دارند.
عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی خطاب به کیهان نوشت: به جای توجیهات بهتر است پرچم سفید را به علامت تسلیم در برابر ملت بلند کنید، این اتهامات بیان یا رویه دیگری از همان شکست است. شکستی که علاقه‌ای به اقرار آن ندارند. اینها برحسب این است که اتهامات آن روزنامه علیه رسانه‌های اصلاح‌طلب واقعی باشد. اگر واقعی هم بود، به منزله شکست بود، چه رسد به اینکه دروغ باشد.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
کیمیا علیزاده هیچ تصویری از همسرش در اینستاگرام ندارد و همه را پاک کرده است.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ