وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت کلیه ابعاد ربایش آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار و اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولیت شکست امروز تیمم با من است.
امید نورافکن در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه با بازوبند کاپیتانی در زمین دیده شد.
مسئول امور داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحقیقاتی برای بررسی مسئولیت تیم‌های گارد ساحلی یونان در واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی آغاز شده است.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال، محسن معزی فر به عنوان سرپرست سازمان لیگ بسکتبال منصوب شد.
مولاوردی گفت: چنین رفتاری در خصوص مسئله حجاب و پلمب مراکز کسب و کار، دقیقا بار مسئولیت را بر دوش صنوف انداخته و با فرافکنی از دستگاه‌هایی که در قانون مصوب ۸۴ راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، وظایف متعددی دارند-به ویژه نهادهای فرهنگی-سلب مسئولیت می‌کند. در حالی که مسئولیت رعایت حجاب و تذکر و یا پیگیری آن با کسبه نبوده و این قشر، مسئولیت حرفه‌ای و صنفی خودشان را دارند.
سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به دنبال کسب سه امتیاز در بازی نفت آبادان بود.
عیسی مرادی احتمالا با توجه به محرومیت شهریار مغانلو در مصاف با نفت مسجد سلیمان از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار خواهد گرفت.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید استقلال استحقاق شکست تیمش را داشته است.
هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با حضور جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.
عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها به ویژه مهندسی و ساختمان دانست.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
حاکمیت در معنای اعم و شهرداری به عنوان بازوی اجرائی حاکمیت در این موضوع، اموری همچون اداره قبرستان را از باب تکلیف حاکمیتی و شرعی انجام می‌دهد و هزینه آن را هم باید از اموال عمومی و انفال محاسبه کند و از باب انجام این تکلیف هیچ منتی بر سر جامعه نمی‌تواند داشته باشد؛ چراکه قسمتی از وظیفه ذاتی حکومت اسلامی است و انفال به قدر مکفی موجود. اما پیشنهاد چنین مصوباتی که صرفا کسب درآمد از مردم ملاک ارائه آن قرار گرفته، نتیجه‌ای جز نارضایتی و دلگیری عمومی در پی نخواهد داشت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولیت ۲۳ سازمان در حوزه آلودگی هوا رافع مسئولیت ما نیست، گفت: مدیریت شهری، مسئول اداره شهر و تمشیت امور آن است.
مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است اشتباهات فردی بازیکنان این تیم سبب شکست سنگین شاگردان مطهری شده است.
رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در گفت‌وگویی اختصاصی تأکید می‌کند وجود فساد و رشوه‌دهای در افغانستان در زمان ریاست‌جمهوری‌اش را می‌پذیرد، اما عامل اصلی این فسادها، دولت آمریکاست.
رئیس‌جمهور پیشین افعانستان در گفت‌وگویی اختصاصی تأکید می‌کند وجود فساد و رشوه‌دهای در افغانستان در زمان ریاست‌جمهوری‌اش را می‌پذیرد، اما عامل اصلی این فسادها، دولت آمریکاست.
حق داشتن محیط زیست سالم امروز دیگر صرفا یک ایده‌آل و آرزوی دست‌نیافتنی نیست، بلکه در پرتو مجاهدت و تلاش مستمر سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های بین‌المللی و مجامع علمی و دوستداران محیط‌زیست، این حق جایگاه واقعی خود را یافته و به‌عنوان حقی بشری در سطوح بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی شناخته می‌شود. اعلامیه استکهلم (١٩٧٢)، منشور جهانی طبیعت (١٩٨٢) و اعلامیه ریو از جمله این تلاش‌ها هستند.
مراغه- نماینده شهرستان مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت کنترل بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
عباس عبدی نوشت: آقای رئیس‌جمهور در برابر امضا کردن یا امضا نکردن خود مسوول است، چون قدرت این کار نزد اوست. اگر واقعا زیان امضای برجام را بیشتر از سود آن می‌داند، قطعا نباید امضا کند. ولی این تصمیم یک امر ایدئولوژیک نیست، بلکه یک مساله محاسباتی است که باید سود و زیان را در دو کفه ترازو بگذارد و تصمیم بگیرد و از این تصمیم خود دفاع کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ