آمازون با سرعتی شگفت‌انگیز و بسیار بالاتر از میانگین صنایع مختلف در آمریکا با مشکل استهلاک و فرسودگی نیروهای خود مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات آمریکایی گفته‌اند که آواربرداری آتش‌سوزی مائویی در هاوایی ممکن است یک سال طول بکشد و یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
کارشناس انرژی گفت: طبق اعلام گزارش کمیسیون اصل نود مجلس طی ۱۲ سال گذشته، پتروشیمی‌های متانول با احتساب هزینه فرصت صادرات سالیانه رقمی نزدیک به ۱۹ میلیارد دلار گاز دریافت کرده بودند که کمتر از ۷ میلیارد دلار بابت گاز تحویلی به عنوان خوراک در این ۱۲ ساله به دولت پرداخت کردند.
رافائل نادال برنده 22 گرنداسلم تنیس چقدر برای تحقق رویای عزیزش هزینه کرد؟
مشاور رئیس جمهور لیتوانی از تخصیص بودجه بیشتر برای خرید تانک‌های ساخت آلمان خبر داد.
هزینه انتقال آب بالاست به‌طوری‌که تنها بودجه اجرای طرح شیرین‌سازی و انتقال آب به یک و چهاردهم میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این تعاریف و اسم بردن از مشکل تامین سرمایه، این انتقال، منتقدان فراوانی هم دارد و درباره آن همچنان شک و شبهه بسیار است. برخی کارشناسان معتقدند باید صنایع آب‌بر از این استان به کنار دریا منتقل شده و آب مصرفی در بخش کشاورزی هم کنترل شود.
جوبایدن تصمیم دارد ۴۰ میلیارد دلار بودجه برای پشتیبانی از گسترش پهنای باند اینترنت در سراسر آمریکا هزینه کند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به هزینه‌ میلیارد دلاری تحویل جنگنده اف-۱۶ به اوکراین، هشدار داد که این جنگ‌افزار «معجزه» نمی‌کند.
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: در سال جاری شاهد رشد ۱۵ درصدی کیفیت خودروها بودیم که بر همین اساس هزینه های کیفیت خودروسازان هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
دولت فدرال استرالیا برآورد هزینه مورد نیاز برای میزبانی بازیهای المپیک را اعلام کرد.
شهر شناور غول‌پیکری که قرار است با هزینه ٨ میلیارد دلاری در عربستان بنا شود.
مقامات روسی اعلام کردند که شرکت‌های خارجی فناوری اطلاعات (IT) که بازار این کشور را به دنبال تحریم‌های غرب در سال جاری میلادی ترک کرده‌اند، تقریباً ۱۰ میلیارد دلار سود را از دست دادند.
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: از ۱.۵ میلیارد دلاری که باید برای حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری هزینه می شد تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار تبدیل به ریال شده است.
نخست وزیر اوکراین می گوید بانک جهانی رقم ۷۰۰ میلیارد دلار را به عنوان میزان خسارات این کشور در جنگ اعلام کرده است.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
شاید این سوال بسیاری باشد که قطر در ازای هزینه هنگفت، چه سودی از برگزاری جام جهانی می‌برد؟
قطر برای آماده سازی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مبلغ نجومی ۲۲۰ میلیارد دلار هزینه کرده که نسبت به هزینه‌های ادوار مختلف جام جهانی ۲۰ برابر بیشتر است.
دولت اوکراین، کمیسیون اروپا و بانک جهانی با انتشار یک ارزیابی مشترک، مدعی شدند که اقدامات بازسازی اوکراین حدود ۴۰۰ میلیارد دلار هزینه در برخواهد داشت.
بر اساس سند منتشره در کدال، باشگاه پرسپولیس برای جدایی شرزود تمیروف 53500 دلار هزینه کرده است.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ