شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به برگزاری آئین بدرقه زائران اربعین حسینی در مصلی تهران، دو موکب فرهنگی و پذیرایی در درب دوم این محل استقرار میابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران دو کشور اروپای شرقی که نقش کلیدی در انتقال تدارکاتِ لازم ناتو به اوکراین را دارند، از استقرار گروه روسیِ واگنر در بلاروس ابراز نگرانی کردند.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
در چهارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند.
در چهارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تماس تلفنی همتای هلندی خود از استمرار و افزایش رایزنی‌های سیاسی میان مقامات دو کشور استقبال کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
سران ایران و عمان برای تقویت روابط بین دو کشور و پایه‌گذاری چارچوبی جهت حفظ و استمرار آن، از مسئولان خواستند اقدام لازم برای تنظیم سند همکاری‌های راهبردی در زمینه‌های مختلف را انجام دهند.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد: ارمنستان پیشنهاد باکو درباره استقرار «ایست بازرسی» در مرز میان دو کشور را رد کرده است!
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
رئیسی با اشاره به سطح مناسب روابط دوستانه و قرابت‌های تاریخی دو کشور، از ایران و چین به عنوان دوستان دوران سخت یاد کرد و بر استمرار و تقویت مشارکت جامع راهبردی ایران و چین تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.
تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تأمین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته‌ای زمستان، بامدیریت بار در شهرک‌های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه‌های کشاورزی عملیاتی شد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
تصاویر ماهواره‌ای مربوط به ماه سپتامبر استقرار دو سامانه دفاع هوایی مدل باراک ۸ را در نزدیکی پایگاه هوایی الظفره در جنوب ابوظبی نشان می‌دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.
کره شمالی همزمان با استقرار مجدد ناو آمریکایی، موشک های بالستیک شلیک کرد.
سخنگوی پلیس لندن از چاقوکشی در لندن و زخمی شدن دو افسر پلیس خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و روسیه در مسیر درستی قرار دارد، بر لزوم استمرار و تقویت تلاش‌های مشترک برای توسعه بیش از پیش روابط در ابعاد مختلف دوجانبه تاکید کرد.
شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیرو‌های آمریکا در سوریه، زخمی شدند».
«در دو ماهه گذشته در ۲۳ پایگاه استقرار و انتصاب جدید امام جمعه را داشتیم که از این ۲۳ مورد انتصاب امام جمعه در شهرهای کشور، در ۱۵ پایگاه شاهد انتصاب جدید بودیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ