اقدام لوکادیا در فسخ یک‌طرفه با پرسپوليس با شکایت این باشگاه همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امضای قرارداد کانگژو با یورگن لوکادیا را غیرقانونی می‌داند.
پریرا در این دو سال ۱۱ دیدار تیمش را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.
یکی از رسانه‌های یونانی مدعی شده تیم پائوک به دنبال جذب مهاجم هلندی سابق پرسپولیس است.
سرمربی پرسپولیس علیرغم شوک بزرگی که به تیمش با جدایی لوکادیا شکل گرفت، توانست عنوان صدرنشینی نیم فصل را از آن خود کند.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
محسن خلیلی می‌گوید پرسپولیس بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شده و باز هم می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
یورگن لوکادیا تلاش می‌کند برای سومین بازی متوالی برای پرسپولیس گل بزند و خود را از مهاجم تراکتور جدا کند.
هافبک پرسپوليس در بازگشت به ترکیب می‌توانست با پاس دیدنی خود، زمینه ساز گل لوکادیا شود که در آخرین لحظه مدافع حریف مانع از این اتفاق شد.
پرداخت نشدن قسط دوم مهاجم هلندی پرسپولیس، مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس با درخواست کشورهای خود برای خروج از ایران روبرو شدند.
باتوجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.
باتوجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخپوشان هستند.
همه انتظار دارند لوکادیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک ستاره در پرسپولیس تبدیل شود و چشم‌ها را خیره کند. موضوعی که می‌تواند کار او را سخت کند. پرسپولیس در فصل گذشته از کیفیت خط حمله‌اش لطمه خورد.
اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های خارجی که راهی ایران می‌شوند؛ ترجیح می‌دهند به صورت انفرادی راهی کشورمان شوند و خانواده‌های‌شان همراه با آن‌ها سفر نمی‌کنند، اما ماجرای لوکادیا متفاوت است. خانواده این بازیکن، نقشی بسیار زیاد در پرسپولیسی شدن او داشتند.
آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.
با آغاز به کار دولت سیزدهم، یکی از محور‌های مورد تاکید رئیس جمهور، عدم استقراض دولت از بانک مرکزی بود؛ سیاستی که نتیجه آن شروع سال جدید تا حدودی به بار نشسته است، به گونه‌ای که در فروردین ماه، حجم نقدینگی به ۴۸۲۳.۲۹ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۲ دهم درصد کمتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ