پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مدعی است که خرید هلندی سرخپوشان در ادامه فصل نیز اتفاقات مهمی را برای این تیم رقم خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویای بزرگ هری کین در بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالا بردن این جام در ورزشگاه ومبلی لندن است.
رویای بزرگ هری کین در بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالا بردن این جام در ورزشگاه ومبلی لندن است.
یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که اقدام موهن در سوئد علیه قرآن کریم و پرچم عراق، در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد و یک تجاوز آشکار به شمار می‌رود.
در پايان مسابقات كشتى فرنگى جوانان آسيا، ايران با مدال در تمامى اوزان به قهرمانى رسيد.
امام خمینی در پیام آزادی خرمشهر نوشته بودند:"آنان می‌دانند امروز با فتح خرمشهر مظلوم جنگ خاتمه یافته است "، اما هنگام انتشار پیام به صورت عمومی، این بخش حذف شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: عمده سرزمین‌های آباد در رژیم صهیونیستی در منطقه شمالی آن است که حدود ۶۰۰۰ کیلومتر مربع یعنی دقیقاً به اندازه وسعت عملیات فتح خرمشهر وسعت دارد.
سعید مهری می توانست با گلزنی در بازی برابر صنعت نفت به محبوبیتی کم نظیر نزد هواداران تیمش دست پیدا کند.
هالک بانک بازی اول فینال لیگ برتر والیبال ترکیه را پیروز شد
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
دادگاه حکم جلب غلامرضا فتح آبادی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس را صادر کرده است.
فرمانده سپاه در دیدارهای نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا گفت: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، بعد از فتح جام جهانی اکنون به دنبال افتخارات بزرگ در رده باشگاهی است.
رئیس هیئت کوهنوردی آستارا گفت: ۹ نفر از کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا، قله ۳۳۰۲ متری بزقوش سراب در استان آذربایجان شرقی را در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور فتح کردند.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
تیم فوتبال العربی موفق شد با هت تریک عمر السومة، از سد الریان عبور کند.
لائورتا مارتینز معتقد است که تیمش همچنان شانس رسیدن به ناپولیِ صدرنشین و فتح سری A را دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری که به این باشگاه رسیده بابت یک قرارداد دلاری است نه سیدحسین حسینی.
رژیم صهیونیستی مجوز ورود سه عضو ارشد جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین را به سرزمین های اشغالی به علت دیدار با «کریم یونس» لغو کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
ایرانیان کوروش را «پدر» و یونانیان که ممالکشان را فتح کرده بود «سرور» و یهودیان که آزادی را به ایشان بازگردانده بود «مسح کننده» و بابلیان اورا «مردوک به منزله مورد تایید» می‌نامیدند.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترین آن، استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ