اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جعفر سلمانی در سومین سال حضوش در استقلال، کار با سومین سرمربی را نیز تجربه می کند.
سرمربی جدید آبی‌ها حالا دورانی را پشت‌سر خواهد گذاشت که پیش از این نمونه‌اش را در مربیگری تجربه نکرده است.
بازیکن استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، به پیشنهاداتش از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت: پول انتقالم به امارات ناپدید شد!
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
همه یاد گرفته‌اند همه‌چیز را گردن دیگران بیندازند؛ شما فرهاد مجیدی را الگوی خودتان قرار بدهید که بدون بهانه، فوتبال بازی کرد و قهرمان شد...
صالح مصطفوی گفت که استقلال در لیگ از پرسپولیس بهتر بود و آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند.
تا قبل از انجام بازی‌های روز گذشته، سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی داشتند، ولی برتری پرسپولیس و سپاهان عملا استقلال را از کورس قهرمانی خارج کرد
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
فرزاد مجیدی در پایان بازی استقلال گفت که برادرش فرهاد با اتحاد کلباء قرارداد دارد و هواداران باید از ساپینتو دفاع کنند.
تعطیلی تمرینات استقلال این بار به بهانه فیفا دی و سال نو کوتاه بود: آنها از امروز در کمپ ناصر حجازی دور جدید تمرینات را آغاز کردند.
ریکاردو ساپینتو فصل را در استقلال با شیوه فرهاد مجیدی استارت زد و هر مربی دیگری هم جای او بود، چاره ای جز این نداشت.
غلامپور می‌گوید همه می‌خواهند با ساپینتو درگیر شوند تا جلوی روند خوب او را بگیرند.
شهریار مغانلو یکی از آماده‌ترین مهاجمان این روزهای فوتبال ایران است.
استقلال برای اولین بار در فصل جاری شکست در یک بازی خارج از خانه را تجربه کرد.
برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت.
با رسیدن سیاوش یزدانی به شرایط آمادگی، ساپینتو در سپردن قلب دفاع تیمش به زوج‌های خط دفاعی استقلال در نیم‌فصل اول و دوم لیگ گذشته مردد خواهد شد.
تمرین ریکاوری استقلال امروز ظهر در مجموعه انقلاب در حالی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم میزبان یک هوادار ویژه بودند.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
استقلال ساپینتو تا پایان هفته هفتم جایگاه مطلوب‌تری در قیاس با استقلال مجیدی به دست آورده و از این منظر تیم امیدوار‌کننده‌تری است.
نگاهی به آمار و ارقام استقلال در فصل جاری و قیاس آن‌ها با دیدار‌های فصل گذشته نشان می‌دهد که نتایجی نسبتاً مشابه از سوی آبی‌پوشان به‌ثبت رسیده است.
دو مدافع محبوب فرهاد مجیدی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند.
استقلال بعد از دو بازی پر موقعیت، مقابل مس شب آرامی را تجربه کرد و با امید گل کمتر، حریفش را شکست داد.
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ