رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی حکمی، سرپرست هیات استان کهکیلویه و بویر احمد را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه هیات دولت بعد از انتصاب به این سمت حضور پیدا کرد.
اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.
بعد از برخی اعتراض ها نسبت به دوشغله بودن پاکدل، امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک جانشین او را در آکادمی معرفی کرد.
بیانیه کانون مربیان ایران برای سرپرست جدید هیات فوتبال تهران
رییس کل بانک مرکزی در احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست مدیریت کل حوزه هیات عامل بانک مرکزی را منصوب کرد
اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست جدید/ گواری: برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری و دانش‌افزایی در دستورکار
مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور امروز در جلسه‌ای در خصوص چند مورد مهم از جمله یک پست خالی تصمیم گیری خواهد کرد.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که تا زمان تعیین وزیر جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی،‌ همچنان زاهدی وفا سرپرست این وزارت‌خانه است.
فدراسیون کشتی از انتصاب سرپرست جدید برای هیات کشتی مازندران خبر داد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
با حکم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضا جدید هیأت مدیره و هیأت نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.
سرپرست جدید هیئت فوتبال خوزستان از امروز با حضور در محل این هیئت به‌طور رسمی کارش را شروع کرد.
سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان از امروز با حضور در محل این هیات به طور رسمی کارش را شروع کرد.
مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.
او درب اتاق های هیات فوتبال را قفل کرده و کلیدها را برداشته و رفته آسا و حاضر نیست صندلی مدیریتی را به سرپرست جدید تحویل دهد! عجایبی که فقط در ایران رخ می‌دهد و نشان از عمق علاقه مدیران به خدمت دارد.
اوضاع هیات فوتبال استان خوزستان پس از تعیین سرپرست جدید توسط فدراسیون فوتبال وارد شرایط عجیبی شده است.
اهواز - عبدالعظیم آل کثیر به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان خوزستان منصوب شد.
رییس هیات فوتبال خوزستان جای خود را از دست داد و سرپرست جدید جایگزین او شد.
مخزن داده «AlphaFold Protein Structure»که شرکت دیپ مایند آن را فراهم کرده به ۲۰۰ میلیون ساختار سه بعدی پروتئین گسترش یافته که تقریبا تمام پروتئین های شناخته شده در علم جزو آن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ