تصویری از مادر نیکا شاکرمی، بر مزار فرزند دلبندش منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صنایع الکترونیک ایران از پرتاب ماهواره طلوع ۳ تا پایان امسال خبر داد و گفت: این ماهواره پس از قرارگرفتن در مدار، قابلیت ارسال فوری اطلاعات تصویری و مخابراتی را دارد.
یک مار دو سر بسیار کمیاب در یک فروشگاه حیوانات خانگی در انگلیس از تخم بیرون آمد و خیلی زود به پدیده فضای مجازی بدل شد.
جیمز وب در چند وقت گذشته تصاویر و داده‌های باارزشی را به دانشمندان ارائه کرده است. کشف دو ستاره نادر حاصل از ماده تاریک و تصویری از یک سحابی سیاره‌ای ازجمله دستاوردهای این تلسکوپ تحقیقاتی در چند وقت گذشته بوده‌اند.
تصاویری از میزبانی یک مادر مهربان از مهمانان جشن عید غدیر و توزیع شربت میان مردم تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به گزارش جماران، حاجیه خانم «فاطمه بهرامی»، مادر گرامی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. به همین مناسبت تصاویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل مرحومه منتشر می‌شود.
افعی‌های گودال مانند مار‌های زنگی و گروهی از مار‌ها از جمله پیتون‌ها یا بوآ‌ها می‌توانند به معنای واقعی کلمه جهان را به دو صورت متفاوت ببینند. آن‌ها می‌توانند مانند انسان‌ها از چشمان خود برای ایجاد تصویری بصری از دنیای اطراف خود استفاده کنند.
ویدیویی جالب از توله خرس‌های قهوه‌ای در آغوش مادر در پارک ملی گلستان مشغول شیر خوردن هستند.
کارولین، مادر نوزاد، وقتی ۱۰ سال پیش از همسرش شنید که نزدیک یک و نیم قرن است که آن‌ها در خانواده و اقوام خود، فرزند دختر نداشته‌اند، بسیار تعجب کرد.
تصویری از پلنگ مادر و دو توله‌اش در پارک ملی گلستان که گرفته شده است.
مژگان افتخاری، مادر مهسا امینی،‌ با انتشار تصویری از دخترش در اینستاگرام نوشت: «ابد من به چی فکر می‌کنی. من امسال عید و بی تو چکار کنم. ژینا جان، بخدا زمین بی تو اصلا جای قشنگی نیست.»
تصویری دونفره از حسن یزدانی به همراه مادرش منتشر شده است.
تصویری کمتر دیده‌شده از ناصرالدین شاه در کنار مادرش مهدعلیا و خواهر تنی‌اش در کنار یکدیگر منتشر شده است
تصویری زیبا از حرکت قطاری پلنگ‌ مادر و ٣ توله اش در ارتفاعات مازندران را مشاهده کنید.
سازمان محیط زیست به منظور حفظ کریدور ایران و برای اینکه شاهد حضور جمعیت بیشتری از درنا‌ها در کشورمان باشیم، یک درنای ماده به نام «رویا» را به امید معرفی کرده که به نظر می‌رسد این معرفی موفقیت آمیز بوده و «امید» و «رویا» با یکدیگر ارتباط گرفته‌اند.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
مادر کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی غم انگیز از کودکش را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.
سردار آزمون تصویری از مادرش کنار مرتضی پورعلی گنجی و مادر او در اینستاگرام منتشر کرده است تا مشخص شود رابطه این دو ملی‌پوش خوب است.
قوه قضاییه تصویری از دیدار حسین رونقی با مادرش منتشر کرد. قوه قضاییه عکس زیر را با توضیح «دیدار حسین رونقی با مادر ۲۳ آبان ۱۴۰۱» منتشر کرده است.
مادر حسین رونقی از فرزند خود در بیمارستان عیادت کرد و در جریان وضعیت او قرار گرفت.
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
منابع خبری تصاویری از نجات معجزه آسای یک مادر و فرزند تایوانی از زیر آوار زلزله 7.2 ریشتری اخیر در این کشور منتشر کرده اند که در فضای مجازی بسیار پربازدید شده است.
تصویری که مادر کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در آستانه دیدار منچستریونایتد و آرسنال خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ