تصویری کمتر دیده‌شده از ناصرالدین شاه در کنار مادرش مهدعلیا و خواهر تنی‌اش در کنار یکدیگر منتشر شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
تصاویر واقعی از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان: از لحظه ورود و تیراندازی متقابل تا هلاکت تروریست ها.صحنه‌هایی از حضور و مقابله حافظان امنیت در مقابل تروریست‌ها در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را ببینید./ ایرنا
دودکش چهارم برای زیبایی بیشتر به طراحی کشتی تایتانیک اضافه شده بود و به عنوان ابزاری برای تهویه نیز استفاده می شد.
محمدصادق جوادی حصار نوشت: هر آنچه در روزنامه کیهان بازتاب پیدا می‌کند، به صورت صوتی و تصویری در صدا و سیما منعکس می‌شود. به این دلیل است که صدا و سیما، رسانه ایران و ایرانی به معنای واقعی کلمه نیست، بلکه رسانه جناح قالب کشور (بخش خاصی از جناح حاکم) است.
اشک در تمساح‌ها ممکن است در نتیجه صدای خش خشی باشد که از خود تولید می‌کنند، رفتاری که با گرفتن طعمه و تغذیه همراه است و یک رفتار نمایشی و دفاعی است.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
شهرداری ارومیه برای مداحی در باغ رضوان این شهر مزایده برگزار کرد.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
محمدحسین مرادمند تصورش را نمی‌کرد که او در شادی پس از این گل، دچار آسیب دیدگی شده و در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه تعویض شد.
سمیرا حسن پور در سریال جیران نقش گلین خانم اولین همسر عقدی ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کرد. در اینجا تصویری از چهرۀ واقعی این بانوی دربار قاجار را ملاحظه می‌کنید.
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
افعی‌های گودال مانند مار‌های زنگی و گروهی از مار‌ها از جمله پیتون‌ها یا بوآ‌ها می‌توانند به معنای واقعی کلمه جهان را به دو صورت متفاوت ببینند. آن‌ها می‌توانند مانند انسان‌ها از چشمان خود برای ایجاد تصویری بصری از دنیای اطراف خود استفاده کنند.
تصاویری از «رئیسعلی دلواری» پس از ۱۰۸ سال منتشر شده است.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
چند روز قبل تصویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود که بعدا مشخص شد تصویر واقعی نیست و تولید هوش مصنوعی است. حالا ایلان ماسک تصویری از خودش با همان کاپشن را توئیت کرد.
عکس واقعی و واضح از رییسعلی دلواری منتشر شد
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد و نوشت که همه عکس‌هایی که تاکنون از امیر دیده‌اید نادرست بوده و عکس واقعی امیرکبیر این تصویر است.
سرمربی مس رفسنجان، توضیحات مفصلی در خصوص ویدئو جنجالی منتشر شده از اردوی تیمش ارائه کرد.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ فناوری هولوگرافی نوینی معرفی شد که جایگزین تماس های ویدئویی خواهد شد و هولوگرافی تمام قد و واقعی از فرد را ایجاد می کند.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.
چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ