مشهورترین خبرنگار عربستانی درباره شایعات انتقال ابرستاره پرتغالی به النصر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین مجوز پرواز به آلمان برای تکمیل انتقال بایرن مونیخ با مهاجم تاتنهام را دارد تا پیراهن شماره 9 معروف رابرت لواندوفسکی را به ارث ببرد.
هفته پیش، قسد در بیانیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه انتقال شبه‌نظامیان خود به اوکراین اعلام کرد: برخی رسانه‌ها اخبار جعلی را درباره مشارکت نیرو‌های ما در جنگ اوکراین منتشر کرده‌اند.
ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
استیون جرارد گمانه زنی ها مبنی بر انتقال او به عربستان سعودی را رد کرده است.
پدر لیونل مسی، خبر انتقال پسرش به عربستان را تکذیب کرد.
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.
مدیرفنی باشگاه مالمو اعلام کرد که انتقال قدوس به این باشگاه فعلا انجام نخواهد شد.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقال فناوری‌های هسته‌ای روسیه به ایران را رد کرد.
پس از توقیف و انتقال محموله قاچاق توسط پلیس، افراد قاچاقچی با ماموران به صورت مسلحانه درگیر که با اقدام به‌موقع و قاطعانه پلیس، افراد قاچاقچی زمین گیر شدند.
مارکو رویس، ستاره دورتموند، احتمال انتقال به باشگاه النصر عربستان در فصل آینده را تکذیب نکرد.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقال مهدی عبدی به لیگ پرتغال گفت: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شایعات حضور یزدانی در سپاهان واکنش نشان داد.
جعفر نورمحمدزاده، پدر سهند اخبار منتشر شده درباره انتقال سهند نورمحمدزاده به زندان رجایی شهر را رد کرد و گفت: «سهند در زندان فشافویه است. او دیشب تماس گرفت. امروز هم از زندان فشافویه تماس گرفت. اخبار منتشر شده درباره اجرای حکم او صحت ندارد.»
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، به شایعه انتقال این بازیکن به النصر واکنش نشان داد.
مارسلو مندز گفت هیچ مذاکره‌ای برای انتقال این بازیکن آرژانتینی به باشگاه میامی وجود نداشته است.
با وجود شایعات انگلیسی درباره مذاکرات اخیر کریستیانو رونالدو با بایرن مونیخ یک روزنامه‌نگار برجسته آلمانی این ادعاها را تکذیب کرد.
محمد جواد ظریف خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.
انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده‌های نفتی در سال گذشته،تکذیب توقیف شناور ایرانی در باکو ومبادله برق بین ایران و ترکیه از سر گرفته شد از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
منچسترسیتی ادعای مطرح شده در یک تلویزیون اسپانیایی درباره بند فسخ ویژه قرارداد ارلینگ هالند با هدف انتقال او به رئال مادرید را تکذیب کرد.
ادعای مطرح شده در یکی از رسانه‌های ترکیه مبنی بر انتقال کریستیانو رونالدو به فنرباغچه تکذیب شد.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، درباره شایعات اخیر مبنی بر تلاش ژرژ مندس برای جابجایی کریستیانو رونالدو و اوسیمن بین یونایتد و ناپولی توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ