مارکوس رشفورد، مهاجم جوان منچستریونایتد، مدعی شد بازی کنار کریستیانو رونالدو برایش افتخار بزرگی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جو کول با تمجید از درخشش مارکوس رشفورد می‌گوید او باید در مسابقات یورو به عنوان بازیکن ثابت ترکیب اصلی بازی کند.
انتظار می‌رود مارکوس رشفورد برای بازی با چلسی به موقع آماده شود. او دو بازی قبلی شیاطین سرخ را از دست داده است.
منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، پس از سه بازی موفق به گلزنی شد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، با تمجید از مهارت مارکوس رشفورد تاکید کرد بازگشت احتمالی این بازیکن تغییری در نحوه بازی تیم او ایجاد نخواهد کرد.
مربی منچستریونایتد نگران غیبت مارکوس رشفورد در بازی فردا برابر سویا نیست و گفت در تیمش مهاجمان گلزن خوبی دارد.
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که مارکوس رشفورد، ستاره این تیم، در چند بازی آینده قادر به همراهی آنها نخواهد بود.
مارکوس رشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی امروز برابر اورتون، احتمالا بازی پنجشنبه مقابل سویا را از دست خواهد داد.
مارکوس رشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی امروز برابر اورتون، احتمالا بازی پنجشنبه مقابل سویا را از دست خواهد داد.
منچستریونایتد با پیروزی 2-0 برابر اورتون توانست موقتا از نیوکسل فاصله بگیرد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. در این بازی مارکوس رشفورد در دقیقه 79 به دلیل مصدومیت تعویض شد.
گرت ساوت‌گیت در آستانه رقابتهای انتخابی یورو2024 با شرایطی دشوار مواجه و مجبور شد مارکوس رشفورد، میسون مونت و نیک پوپ را به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی خط بزند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در کنفرانس خبری بازی با رئال بتیس از سوال خبرنگاران که معتقد بودند یونایتدها مقابل لیورپول بازی را رها کردند عصبانی شد و این ادعا را بی‌اساس خواند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، از خاطرات جالب دوران بازی تحت هدایت لوئیس فن خال صحبت کرده است.
هواداران منچستریونایتد به شدت نگران مصدومیت مارکوس رشفورد در دیدار مقابل بارسا هستند و از این می‌ترسند که ستاره اول تیم‌شان نتواند فردا در مقابل نیوکسل در فینال جام اتحادیه بازی کند.
گری نویل با تمجید از سوپر گل مارکوس رشفورد، اشتباه مدافع حریف در این صحنه را هم کشنده دانست.
در حالی که یونایتد با حضور مارکوس رشفورد در خط حمله رودرروی آرسنال قرار گرفته، کریستیانو رونالدو نیز در ریاض اولین بازی خود با تیم جدیدش را انجام می‌دهد.
مارکوس رشفورد بعد از گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، حالا در هر هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. رشفورد در این تعداد بازی، 8 گل و 2 پاس گل زده است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، از شرایط و عملکردش در زمین بازی بسیار راضی است.
کاسمیرو بسیار تحت تاثیر بازی مارکوس رشفورد قرار گرفته و معتقد است او می تواند یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود.
گرت ساوت‌گیت می‌گوید مارکوس رشفورد که در این جام جهانی بازی می‌کند «نسخه‌ای کاملاً متفاوت» با سال گذشته در یورو 2020 است
گرت ساوت‌گیت، بعد از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز از مارکوس راشفورد و فیل فودن، گلزنان تیمش در این بازی ستایش کرد ولی گفت از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی نیست.
مارکوس رشفورد، زننده گل پیروزی‌بخش یونایتد در بازی امشب، می‌گوید بعد از برطرف شدن تنش‌های درون تیمی انرژی متفاوتی در یونایتد به وجود آمده است.
مارکوس رشفورد که در جریان پیروزی 3-2 یونایتد مقابل اومونیا دو گل به ثمر رساند می‌گوید تعویض‌های اریک تن‌هاخ باعث شد یونایتد سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد.
مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی و جوان منچستریونایتد، بهترین فرصت برای باز کردن دروازه برایتون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ