پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی امشب تاکید کرد که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا دست تیم اوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
در کنار پالایشگاه فراسرزمینی، کشت فراسرزمینی در ونزوئلا هم اتفاق دیگری بود که از سمت کابینه سیزدهم بار‌ها شنیده شد. هرچند اخبار منتشرشده در این زمینه حاکی از آن است که از سال ۹۶ تاکنون برای توسعه کشت فراسرزمینی با ۲۸ کشور جهان قرارداد بسته شده، اما از گفته‌های علی رضوانی‌زاده، عضو هیئت‌مدیره انجمن کشت فراسرزمینی، این‌گونه برمی‌آید که کشت فراسرزمینی در ونزوئلا هم وضعیت مبهمی مثل پالایشگاه‌های فراسرزمینی در این کشور دارد.
مهدی ترابی در آستانه باز کردن دروازه پیکان بود اما توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای از قرقیزستان نداشتم.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
سید مهدی رحمتی به تمجدید از عملکرد بازیکنانش مقابل گل گهر پرداخت اما معتقد بود حریف در نیمه دوم بهتر بازی کرده است.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
در شرایطی که مشخص بود سعید مهری بازی بعدی استقلال را از دست داده، اما آبی ها برای این منظور از سازمان لیگ استعلام گرفتند.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید سرمربی اسپانیایی آن‌ها به دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی مقابل نفت آبادان بسیار ناراحت بوده است.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
در حالی که تصور می‌شد با توجه به درخشش مهدی قایدی در جام حذفی، او در ترکیب ثابت استقلال مقابل سپاهان قرار بگیرد و بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد اما چنین نشد.
مهدی ترابی سه بار تا آستانه باز کردن دروازه ون پارس پیش رفت اما بدشانس بود که نتوانست به این هدف برسد.
گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
سید مهدی رحمتی در تقابل با استقلال، باز هم بازنده نبود اما دو اتفاق به شدت او را عصبانی کرد.
وینگر جوان پرسپولیس در بازی با سپاهان فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. تصمیمی که سورپرایز مهم یحیی برای جدال حساس با سپاهان بود، اما عمری نتوانست عملکرد موثری در این دیدار حساس داشته باشد.
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یکی از سوژه‌های اصلی آن مهدی هاشمی‌نسب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ