هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۱۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز تحت تاثیر حضور یک چهره ویژه قرار داشت.
مربای بابونه، به دلیل داشتن خواص بسیاری برای سلامتی بدن، یکی از محبوب‌ترین مربا‌های سنتی در جهان است. با توجه به خواص مربای بابونه، مصرف آن به عنوان یک راه حل طبیعی می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت عمومی کمک کند. در ادامه دستور تهیه این مربای خوشمزه و مقوی را برای شما قرار داده ایم.
او همه چیز را در تنیس به دست آورده است. برای همین است حتی اگر نواک جوکوویچ در جایگاهی چون ویمبلدون شکست بخورد، باز هم عظمت خود را نشان می دهد.
برای زمانی که مهمان عزیزی دارید یا دلتان یک نوشیدنی سرد و دلچسب می‌خواهد انواع نوشیدنی‌های سرد، موکتل و کوکتل‌های میوه‌ای می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نوشیدنی‌های میوه‌ای تابستانی آسان و سالم که می‌توانید در منزل تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها همچون حضور در یک کافه دنج لذت ببرید.
هواداران فاینورد استقبال چشمگیری از بازگشت ستاره ایرانی تیم‌شان داشتند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه عازم امارات متحده عربی است،نوشت:همگرایی و حل چالش‌ها با مشارکت دسته‌جمعی کشورهای منطقه‌، مطلوب‌ترین مسیر برای تأمین امنیت در خلیج‌فارس است.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: همگرایی و حل چالش‌ها با مشارکت دسته‌جمعی کشورهای منطقه‌، مطلوب‌ترین مسیر برای تحقق پیشرفت ملت‌ها و تأمین امنیت در خلیج‌فارس است.
گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
مجموع پالس‌های مخابره شده در چند وقت اخیر و واقعیات میدانی بیش از هر گزینه دیگری نویددهنده گام برداشتن طرفین در مسیر «توافق موقت» است. این سناریو، با توجه به نزدیک زمان انتخابات آمریکا، مطلوب‌ترین سناریو برای کاخ سفید خواهد بود؛ چرا که دموکرات‌ها می‌توانند از آن به عنوان دستاوردی در عرصه سیاست خارجی خود یاد کنند. در حالی‌که این سناریو برای ایران مطلوب‌ترین گزینه نیست، می‌تواند در دسترس‌ترین گزینه باشد
سهم بازار اندروید ۱۳ در میان دستگاه‌های اندروید، در مقایسه با ژانویه دو برابر شده و از پنج درصد، به ۱۲.۱ درصد رسیده است. این عملکرد با گذشت هشت ماه از انتشار اندروید ۱۳، حاصل شده و در مقایسه با اندروید ۱۲ که تقریبا یک سال پس از انتشار، ۱۳.۳ درصد سهم داشت، بهبود نشان می‌دهد.
سازمان ثبت احوال استان تهران فراوانی نام‌های نوزادان در تهران در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
زمان آن فرا رسیده است که به رنگ‌های ترندی در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازیم. شرکت رنگ پنتون، ویوا سرخابی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب کرده است. Viva Magenta طیفی از صورتی پررنگ است که به عنوان شجاع و نترس توصیف می‌شود.
نماد باشگاه سپاهان در بازی دوستانه با زنیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.
خلبانی در ۲۵ کشور دنیا، از جمله آمریکا، انگلیس و استرالیا، پرجستجوترین شغل بوده است. تعداد جستجو‌ها درباره‌ی این شغل در گوگل در مجموع ۹۳۰،۶۳۰ مورد در سرتاسر دنیا بوده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: یکی از روزهای هفته زن به نام مقاومت در برابر مردسالاری غربی نامگذاری شد و این یعنی حفظ هویتی که توانسته وضعیت مطلوب‌تری را برای زن ایران رقم بزند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان پهپادی نزاجا در مطلوب‌ترین شرایط اجرایی عملیات قرار دارد.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: منطقه بکر و بی‌نظیر نئور بهترین و مطلوب‌ترین نقطه گردشگری است که با رعایت الزامات زیست محیطی باید شاهد رونق این منطقه باشیم.
یاسین بونو، گلر مراکشی‌ها به جز درون زمین، در خارج از آن هم توجهات را به خود جلب می‌کند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌های شبانه روز گذشته در غرب و جنوب استان کم و پراکنده بود، گفت: بارندگی‌ها از جمعه بیستم آبان از شدت مطلوب‌تری برخوردار است.
استقلال ساپینتو تا پایان هفته هفتم جایگاه مطلوب‌تری در قیاس با استقلال مجیدی به دست آورده و از این منظر تیم امیدوار‌کننده‌تری است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: اگر سازمان‌ها رویه‌های خود را تمام کرده بودند، سامانه جامع تجارت به مراتب وضعیت مطلوب‌تری نسبت به الان داشت.
روش انتقال آبله میمون تغییر کرده است
رئال مادرید به تنهایی در صدر محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در اینستاگرام ایستاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ