غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیدا کردن جفت به معنی همسرگزینی برای امید و جفت‌گیری نیست چرا که درنا‌ها تک همسری هستند و زمانی که جفت خود را از دست بدهند، دیگر جفت‌گیری نمی‌کنند. ما به دنبال این هستیم که یک درنا ماده را با امید هم مسیر کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
کیمسی می گوید در حال حاضر این صرفا حدس و گمانه زنی است. او می افزاید:"ما نمی‌دانیم وقتی آتش‌سوزی وجود ندارد سوسک های آتش دوست چه می کنند. با این وجود، واضح است که در تغییرات آب و هوایی این سوسک ها احتمالا یکی از برندگان خواهند بود. در واقع، جهان غرق در آتش ممکن است دنیایی مملو از سوسک ها باشد".
در پی انتشار تصاویر دوربین مداربسته یک فروشگاه از سرقت یک جفت عینک آفتابی توسط "بیورنار موکسنس" رهبر حزب کمونیستی نروژ، وی مجبور به استعفا از پارلمان شد.
در سال ۲۰۰۶، در باغ وحش چستر در انگلستان یک کومودور ماده به نام فلورا که هیچ تماسی با کومودور نری نداشت تعدادی تخم بارور گذاشت که تحقیقات نشان داد تنها حاوی دی ان‌ای خود او هستند. این اولین باری بود که بکرزایی در میان اژدها‌های کومودو در اسارت به ثبت می‌رسید. اما ابا مطالعات بیشتر محققان به این نتیجه رسیده اند که این پدیده معمولاً در میان کومودو‌ها رخ می‌دهد. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
عنکبوت های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می گذراند. رنگ های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند.
دیوید بکام به تازگی یک جفت ماشین اسپرت برای برند ایتالیایی مازراتی طراحی کرده است که از خودرو‌های کلاسیک و همینطور از خیاطی الهام گرفته‌اند.
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
یک جفت کفش مجهز به هوش مصنوعی به نام «مون واکرز» تولید شده که به کاربران اجازه می دهد ۲۵۰ درصد سریع تر راه بروند.
پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، بعد از پیروزی مهم مقابل لانس یک اجرای زنده جذاب برای هواداران تیمش داشت.
ارگانوئید‌ها ابزاری امیدوارکننده برای مطالعه اختلالات جفت و بارداری هستند، زیرا آن‌ها نمایش دقیق‌تری از رشد جفت انسان را نسبت به مدل‌های حیوانی ارائه می‌دهند.
یک عکاس حیات وحش تصاویری قابل توجه و نادر از یک پلنگ سیاه و یک پلنگ خالدار گرفته که با هم جفت هستند.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
اکثر مردم یک جفت هدفون داخل گوشی دارند، چه با سیم و چه بلوتوث. اما این ابزار ضروری عصر مدرن می‌تواند برای گوش مضر باشد. در صورت استفاده طولانی مدت از هدفون داخل گوش، خروج جرم از گوش، به طور طبیعی متوقف می‌شود یا به داخل گوش برمی گردد. همچنین این هدفون ها، احتمال ورود باکتری یا کثیفی به گوش، به دام انداختن جرم و ایجاد عفونت را افزایش می‌دهند.
ستاره میزبان، TOI-۵۲۰۵، تقریباً چهار برابر مشتری است، اما به نوعی توانسته است سیاره‌ای به اندازه مشتری تشکیل دهد.
استقلال ملاثانی با یک گل از سد حریف خود یعنی چادرملو گذاشت.
کاویان تصریح کرد: از دی ماه ۱۳۸۵ تاکنون بعد از اینکه گله غربی تک درنای خود را به تالاب فریدون کنار فرستاد باعث شد مجامع مختلف بین‌المللی هم به ما کمک کنند و مرکز بلژیک نیز این همکاری را با ما داشته است.
آناستازیا که با دو روسری، دو جفت دستکش و چندین کلاه و شنل بیرون است می‌گوید: «نمی‌توانی با این سرما بجنگی. یا به همان نسبت لباس می‌پوشی یا عذاب می‌کشی. بعد از مدتی دیگر سرما را در شهر احساس نمی‌کنی. شاید هم فقط مغزت است که تو را برای آن آماده می‌کند و می‌گوید همه چیز نرمال است.»
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از مذاکره جهت تحویل درناهای جدید بلژیکی به ایران جهت حفظ کریدور پروازی سیبری به کشور خبر داد.
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: تک درنای سیبری امروز در منطقه تالاب انزلی مستقر است و ما با کشورهایی که جفت این درنا را دارند در حال گفتگو هستیم تا بتوانیم جفت او را تأمین کنیم.
گل ناپولی در اوایل نیمه دوم برابر لیورپول به شکل عجیبی مردود اعلام شد.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
«محمد آروین» مدرس و مشاور پرورش حشرات گفت: مزرعه سوسک، جیرجیرک، مگس خانگی، مگس سرباز سیاه، میل ورم، کرم ابریشم و خرخاکی دارم و به طور متوسط روزی ۲۰ مشتری دارم که از نقاط مختلف کشور تماس می‌گیرند و حشره می‌خواهند، یکی ۱۰۰ کیلو ملخ، یکی ۲۰ کیلو جیرجیرک، یکی ۱۰ کیلو سوسک حمام و ... سفارش می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ