وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که دیدار اخیرش با جوزف بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا صریح، دوستانه و سازنده بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در ارزیابی دستگاه‌های دولتی، دستگاه‌ها در چهار سطح معرفی می‌شوند، عالی، خوب، میانی و ضعیف.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، روند آموزش دانشجویان در این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ارزیابی عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش صنعت نشان می‌دهد تنها حدود ۱۰ درصد احکام برنامه ششم توسعه در این بخش عملکرد اثربخش داشته است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران با یک روش ویژه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وزیر خارجه هند دیدار امروز خود با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران را مثبت ارزیابی کرد.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد مصاحبه آزمون استخدامی، گفت: کانون‌های ارزیابی عهده‌دار تشخیص صلاحیت داوطلبان برای آموزگاری می‌شوند.
وزیر امور خارجه درباره روند گفتگو‌های اخیر با آژانس اظهار کرد: بگذاریم من ارزیابی خودم را نگویم. دو روز پیش که با آقای بورل گفتگو داشتم وی شاید بعد از مدت‌ها و برای اولین بار براساس گزارشاتی که اتحادیه اروپا از آژانس دریافت کرده بود ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت روند، روند بسیار خوبی است.
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در جریان دیدار دوجانبه خود در مسکو رشد روابط دو کشور را مثبت ارزیابی کردند.
با تصمیم امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی و مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی فوتبال برای ارزیابی مسابقات کافا راهی قرقیزستان می شوند.
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
امیر نعمتی با بیان اینکه سامانه پدافندی شهید مجید در نیروی زمینی مورد تست و ارزیابی عملیاتی قرار گرفته است، عنوان کرد: این سامانه امروز وارد چرخه عملیاتی پدافند هوایی نیروی زمینی شده است.
وزیر خارجه در ارزیابی از روابط ایران و روسیه و این که چه موضوعاتی در دیدار با همتای روسی اش باید مورد گفت و گو قرار گیرد؟ گفت: ارزیابی مناسبات تهران و مسکو به ویژه در یک سال و نیم گذشته ارزیابی مثبتی است . حجم تبادل تجاری ما در یک و نیم سال گذشته به بیش از ۳.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
وزیر امور خارجه با تاکید بر همکاری‌های ایران و ترکمنستان، موضوع ترانزیت و انتقال گاز این کشور از مسیر ایران را مهم ارزیابی کرد.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
برخی از چهره‌های سیاسی و اساتید دانشگاه، در تحلیل وقایع اخیر کشور حاضران در ناآرامی‌ها و خواسته‌های آنان را در قالب الفاظی خارج از عرف مورد خطاب قرار داده‌اند. آن‌ها شعار‌های سر داده شده در ناآرامی‌های اخیر را نماد حیوان‌وارگی و عدول از اخلاقیات انسانی ارزیابی کرده بودند. مهم‌ترین نمود این‌گونه موضع‌گیری‌ها اظهارات حمید رسایی و حسن کچوئیان بوده است.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جدیدترین ارزیابی این کشور از پاسخ ایران به پیش نویس توافق هسته ای را اعلام کرد.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری بر اساس مدل جدید و بر سه محور فردی، مدیریتی و سازمانی است.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ