رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان دربی حاضر به پاسخگویی در مورد سرنوشت نیمکت ایران نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مسوولان پارالمپیک اعلام کرده به جای او یک ورزشکار راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مسوولان پارالمپیک اعلام کرده به جای او یک ورزشکار راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شود.
اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
رئیس فدراسیون تنیس در نشست با مدیرعامل رعد پدافند هوایی تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای این ورزش بهره برده و شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در سیزم هم باشیم.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
سمنان- رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور از وجود ۸۹ تیم ملی در مجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به صورت رسمی ۴۰ هزار ورزشکار برای اعزام به مسابقات، زیر مجموعه این فدراسیون فعالیت دارند.
انزلی- «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال از «حمیدرضا غفاری» بازیکن اسبق تیم های ملوان بندرانزلی و چوکای تالش عیادت کرد.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
به دنبال ناهنجاری های صورت گرفته در مسابقات دو استقامت استان فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد.
مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان آخرین برنامه های این تیم برای حضور شایسته در جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی را مرور کرد.
به گفته مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و با پیگیری انجام شده توسط ایران، محرومیت هادی برطرف شده و وی فروردین ماه به گرنداسلم خواهد رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال در تماس با عضو هیات رئیسه که به همراه تیم جوانان است، صعود این تیم به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
فدراسیون شطرنج به خاطر اعلام استعفای رئیس و برخی افشاگری های نایب رئیس برای برملا کردن اقدامات رئیس، آشفته است اما این فدراسیون در این شرایط میزبان مسابقات آسیایی شده است.
پسر رئیس فدراسیون تیروکمان در حالی در رقابت های انتخابی دانشجویان با ثبت رکورد لازم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را گرفت که نسبت به دیگر شرکت کنندگان، از یک امتیاز برخوردار بود.
رئیس فدراسیون شطرنج در متنی که در اختیار روسای هیات های استانی قرارداده، با عنوان کردن مسائل شخصی کناره‌گیری خود را از ریاست این فدراسیون اعلام کرد.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد که حضور موفق در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی اولویت برنامه های این فدراسیون در سال پیش رو است.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
تیم والیبال پیکان با بدرقه رئیس فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی راهی جام باشگاه های جهان و برزیل می شود.
در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
روسای فدراسیون های فوتبال ایران و قطر با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید استان آذربایجان شرقی در سال های آینده استعدادهای جدیدی را به فوتبال معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ