یحیی گل‌محمدی هرگز در جریان بازی شهرآورد را واگذار نکرده و از این حیث رکوردی فوق‌العاده را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
پرسپولیس بالاخره در روز شنبه یک برد مهم به دست آورد تا خرافات را به باد فراموشی بسپارد.
نتایج بد بایرن با هدایت توماس توخل امروز نیز ادامه یافت و مونیخی ها در زمین ماینتس با وجود زدن گل اول، در نهایت 3-1 شکست خوردند.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: در سیاست خارجی دوست معنا ندارد چون همه کشورها دنبال منافع خودشان هستند و با هم رقابت دارند. مهم این است که این رقابت را رقابتی دوستانه کنیم و نگذاریم رقابت خصمانه شود.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
شباب الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل الوحده رسید.
تیم‌های پایه باشگاه فولاد در تمامی رده‌ها یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی هستند.
شباب الاهلی در حضور ۵۴ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل بنی‌یاس شکست خورد.
صدر اعظم اتریش تاکید کرد که این کشور آمادگی دارد برای برقراری صلح در اوکراین با رئیس جمهور روسیه گفتگو کند.
پالما در شب گلزنی یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل خاین رسید.
پیش‌بینی وب‌سایت‌های ارائه آمار حاکی از آن است که ژاپن و استرالیا صدرنشین رنکینگ قاره آسیا خواهند شد.
تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر فوتبال زنان در هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
پالما امشب در غیاب دو ستاره ایران خود به مصاف نویا آپوستولی می رود.
صدراعظم آلمان امروز در پیامی ویدیویی در صفحه توییترش گفت که از دور تحریم‌های اتحادیه اروپا که قرار است هفته بعد علیه ایران اعمال شود، حمایت می‌کند.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که در غیاب صدرنشین، این شهرداری ورامین بود که با دو پیروزی و ۱۲ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
رقابتهای لیگ دسته اول تکواندو بانوان در حالی طی دو روز پیگیری شد که چهره تیم های صعود کننده به مرحله دوم تا حدود زیادی مشخص شد.
فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر هفته پایانی پایانی مهر بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز ۶ بازی برگزار می‌شود که در یکی از مهم ترین این بازی‌ها استقلال از فولاد پذیرایی می‌کند.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.
هافبک ایرانی وایله در شب برتری تیمش مقابل نِستوِد غایب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ