مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به فرمان پوتین برای بسیج محدود نیروهای ذخیره در روسیه واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
سخنگوی جوزپ بورل در واکنش به توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان گفت: «ما امیدواریم که آن‌ها به زودی به خانواده خود بپیوندند.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنشی مفعلانه به هتک‌حرمت به‌ ساحت مقدس قرآن کریم گفت: هتک حرمت به‌قرآن اقدامی توهین‌آمیز و یک حرکت تحریک‌ آمیز آشکار است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله پهپادی دیروز اوکراین به کرملین واکنش نشان داد.
دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند نرسیده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در قبال تحولات اخیر در سودان واکنش نشان داد.
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنش به آتش‌بس پیشنهادی روسیه در اوکراین اعلام کرد: اعلام کرملین مبنی بر برقراری آتش‌بس در اوکراین فاقد اعتبار است!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به تشدید تنش‌ها میان صربستان و کوزوو واکنش نشان داد.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان داد.
نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتی نوشت: سه‌شنبه آینده در پارلمان اروپا جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه کمیسیون اروپا حضور پیدا می‌کند تا درباره واکنش این نهاد به اتفاقات ایران بحث شود.
مقامات امارات متحده عربی و قطر اظهارات اخیر جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که اروپا را باغ و جهان را جنگل تشبیه کرده بود، نژادپرستانه توصیف کردند.
معاون شورای امنیت ملی و رئیس‌جمهور سابق روسیه به تهدید کشورش از سوی «جوزف بورل» پاسخ داد.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ