قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش۲۵ هزار تومانی همراه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی برای امروز ۱۳ تیر اعلام که بر اساس آن با کاهش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت سکه نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، از ثبات قیمت‌ سکه در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته در بازار خبر داد و تاکید کرد که هر چند نوسان در طول هفته دیده شد اما در نهایت به قیمت‌های ابتدای هفته رسید؛ البته با توجه به کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، طلا در بازار داخل هم ارزان شده است.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته گذشته با افت هم زمان قیمت دلار و قیمت انس طلا ریزشی شده است.
سکه امامی امروز با افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و ۲۰ میلیون تومان را رد کرد.
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در پنجشنبه در بازار تهران ۱۸ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان قیمت خورد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
قیمت سکه امامی نسبت به روزهای قبل با کاهش مواجه شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۵ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.
امروز در بازار آزاد تهران سکه امامی با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به مرز ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
قیمت سکه و طلا نسبت به انتهای هفته قبل با افزایش مواجه شد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۵ آبان ماه اعلام شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش۲۵ هزار تومانی همراه است.
قیمت سکه، طلا، دلار توافقی در بازار آزاد امروز با تغییراتی همراه بود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ