آکادمی همراه اول با هدف حمایت از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف، فرصت‌های ویژه کارآموزی خود را به نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق آکادمی فولاد خوزستان با مخالفت کادرفنی استقلال، اجازه خروج از تیم آبی‌پوش پایتخت را پیدا نکرد.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
تیم ملی ووشوی مردان ایران در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافت.
سرپرست مدیرعاملی استقلال توضیحاتی را درباره حضور در آکادمی این باشگاه ارائه کرد.
آکادمی همراه اول با هدف جذب نخبگان در «نمایشگاه کار» دانشگاه تهران حضور می‌یابد.
رئیس آکادمی ملی ورزش بلگراد طی حضور در کمپ تیم‌های ملی، تماسی با رئیس اتحادیه جهانی داشت و از امکانات کشتی ایران برای هموطنش گفت.
دومین گروه منتخب بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان حاضر شدند.
نخستین لژیونر آکادمی کیا و شاگرد سابق مهدوی‌کیا با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.
یادگار رستمی، نخستین لژیونر آکادمی کیا و شاگرد سابق مهدوی‌کیا با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.
این روزها کمپ ناصر حجازی علاوه بر رفت و آمد بازیکنان استقلال، شاهد حضور والدینی است که از اقدام ناگهانی مدرسه فوتبال باشگاه متعجب شده‌اند.
مربی ایرانی که برای بچه‌های کم بضاعت و بی‌سرپرست آکادمی ورزش دارد و نمی‌خواهد کسی از ورزش کردن و رسیدن به هدف‌هایش باز بماند.
درخشش اخیر آلوارو رودریگز با پیراهن تیم رئال مادرید در مقابل اتلتیکو توجه‌ها را به جذب ستاره‌های جوان کاتالان از سوی آکادمی باشگاه مادریدی جلب کرده است.
اردوی نهایی تیم ملی جودو ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2023 ناشنوایان در حال پیگیری است.
افتتاحیه ششمین دوره کارآموزی آکادمی همراه اول با حضور ۵۳ درخواست‌کننده منتخب برگزار شد.
مدیرعامل تیم هاکی روی یخ رادین تایر قهرمان دومین دوره لیگ برتر این رشته گفت: هدفمان از حضور در این مسابقات کمک به آماده سازی تیم ملی است.
مدیرعامل تیم هاکی روی یخ رادین تایر قهرمان دومین دوره لیگ برتر این رشته گفت: هدفمان از حضور در این مسابقات کمک به آماده سازی تیم ملی است.
سیاوش بختیاری زاده و فریدون حردانی دو گزینه اصلی حضور در راس آکادمی فولاد هستند.
با تصمیم ژوزه مورایس در مصاف برابر فولاد خوزستان و در روز غیبت رامین رضائیان، آریا یوسفی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
جولین آلوارز الان می توانست بازیکن رئال مادرید باشد و به عنوان یک رئالی در جام جهانی بدرخشد. او در سال 2011 یک ماه در آکادمی رئال حضور داشت.
تمرین تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد.
طی مراسمی که روز گذشته با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و جمعی از مدیران و کارمندان کمیته و آکادمی برگزار شد، علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
مراسم قرعه کشی لیگ برتر اسنوکر روز جمعه ۱۸ شهریورماه در آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می گردد.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ