این پیراهن تنها در ایران تولید می‌شود. پارچه‌ای که برای تولید و طراحی لباس تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تایلند وارد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله، امروز بعدازظهر به تمرین بارسلونا فراخوانده شد. این بازیکن هنوز تحت قرارداد بارسلوناست و موظف است در تمرینات این تیم شرکت کند.
براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی تمام ماند.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، مدعی شد که پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است.
تیم فوتبال استقلال در حالی موفق شد امیدهای این باشگاه را شکست دهد که سردار آزمون برای شاگردان نکونام گلزنی کرده است.
رونالدینیو بازیکن سابق بارسلونا برای تقویت موهایش به استانبول سفر کرده است.
شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای، از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست کرده تا برای مداحی بر سر مزار در باغ رضوان ارومیه در مزایده شرکت کنند!
شهرداری ارومیه برای مداحی در باغ رضوان این شهر مزایده برگزار کرد.
مهدی تاج پیشنهاد داده که در ادامه مسیر سایپا از استقلال حمایت کند و ایران خودرو از تیم پرسپولیس و این دو خودروساز شخصا تیمی در فوتبال ایران نداشته باشند.
فوق ستاره نروژی منچستر سیتی شب کم فروغی را در استادیوم سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و البته آماری عجیب ثبت کرد.
گرفتن عکس های خیره کننده نیاز به درک سیستم فوکوس دوربین دارد. این مجموعه ای از اجزاست که با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که سوژه عکس شما واضح و متمرکز است. سیستم فوکوس دوربین شامل لنز، دیافراگم، سرعت شاتر و تنظیمات ISO است.
یک نهنگ غول‌پیکر 40 تنی در حال شنا در سواحل والنسیا در اسپانیا با خمیدگی شدید در بدن 17 متری خود فیلمبرداری شده است که به نظر می رسد یک مورد بارز اسکولیوز باشد.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار درباره چگونگی شناسایی تخم مرغ‌های زرده طلا شیمیایی و طبیعی توضیح داد: تخم مرغ‌هایی که زرده آن‌ها به رنگ قرمز نزدیک است تا زردی شفاف در واقع با خوراک‌های شیمیایی تولید شده‌اند.
دو رکن اساسی که میتواند سبب بهبود عملکرد بدن شود ورزش و تغذیه مناسب است. ورزش یکی از عوامل مهم برای سلامتی بدن است که بررشد مو نیز تاثیر گذار است.
در روز‌های اخیر شایعه وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی موجب افزایش قیمت آن‌ها تا میلیارد تومان هم شده در حالیکه این موضوع از اساس کذب است. و دو سال پیش نیز چنین شایعه‌ای در عربستان رواج پیدا کرده بود.
استقلال در 5 فصل اخیر به جز دیدار فینال جام حذفی هرگز برای مسابقات این تورنمنت سفر نکرده است!
بر اساس آمار بانک مرکزی 92.4 درصد چک ها در مهر ماه وصول شد.
فدراسیون جودو در خصوص اقدام عجیب فدراسیون و انجمن جودو نابینایان و کم بینایان و اعزام وحید جدی نماینده تیم ملی جودو ایران به مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
در بازی فولاد و نساجی دو گل یکسان به یک شکل و مانند هم به ثمر رسید.
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
از طریق واتساپ تیم را ارنج و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردم و با بررسی و آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم حریف، آن‌ها را برای مسابقات آماده می‌کردم
نامه دادگاه حکمیت ورزش در حالی به فدراسیون جودوی ایران ارسال شده که یکی از وکلای ایرانی آن را تایید کرده است.
سوال اساسی و مهم اینجاست ایران چطور می‌تواند این مسابقات را برگزار کند در حالی که بسیاری از تیم‌های خارجی شرکت کننده در این بازی‌ها بدون حجاب شرکت خواهند کرد!
سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می‌شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله‌کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند!
وکلای این مربی ادعا کرده‌اند که حقوق ماهیانه ویلموتس در تیم رجاکازابلانکای مراکش ۲۰ هزار یورو معادل ۲۴۰ هزار یورو در سال بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ