پیوس با 9 گل زده بهترین گلزن تقابل این دو تیم است و بیشتر از هر بازیکن دیگری تاکنون موفق شده دروازه تراکتور را باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه‌اش، استقلال را بزرگ‌ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین وضعیتی قرار دارد، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همواره خواهان ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟
آقای گل اسبق فوتبال ایران که سابقه صعود با سرخ‌های گیلانی را در کارنامه دارد، بار دیگر به عنوان سرمربی سپیدرود کار را استارت خواهد زد.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
فرشاد پیوس بار دیگر موفق به صعود شد و اینبار هم رشتی‌ها را غرق شادی کرد.
فرشاد مومنی گفت: اکنون یک عده از سر جهل یا به خاطر مسائل دیگر می‌گویند، قانون اساسی توسط القائات حزب توده نوشته است یعنی می‌گویند چندده اسلام شناس برجسته ما آلت دست حزب توده بوده‌اند. شهید مطهری که یکی از سرآمدان نقد مارکسیزم بود فرموده بودند که کسی به عمق آقای بهشتی در شناخت‌اندیشه مارکسیستی نداریم.
خوان لاپورتا دیروز در بیرون دفترش در باشگاه بارسلونا با درخواست عجیب یک هوادار روبه‌رو شد.
ستاره ایرانی پورتو در بازگشت به میادین دوباره در پیروزی تیمش برای رسیدن به قهرمانی گلزنی کرد.
فرشید اسماعیلی و عارف آقاسی پس از بازگشت به تمرینات فولاد خوزستان، تمرینات خود را زیر نظر علیرضا منصوریان پیگیری کردند.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
مهدی عبدی فوروارد کمتر به بازی گرفته شده لیگ امسال ، در چند دقیقه نمایش کاملی از یک مهاجم تمام عیار ارائه کرد.
فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا، پس از شکست برابر العین از آقای گل لیگ امارات تمجید کرد.
اتفاقات عجیب و تکراری برای فرهاد مجیدی و کلباء خیال تمام شدن ندارد. آنها باز هم در وقت های تلف شده گل خوردند تا با شکست زمین بازی را ترک کنند.
رئیس جمهور آمریکا دومین سخنرانی «وضعیت کشور» خود را ایراد کرد؛ نطقی که مثل همه سخنرانی‌های آقای رئیس جمهور خالی از نکته و گاف نبود!
در اواخر نیمه دوم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تراکتور رخ داد که کوپال ناظمی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
ساکت الهامی سرمربی هوادار گفت: مدیران استقلال با بنده و فرهاد مجیدی مذاکره کردند اما آقای وزیر وقت آن زمان این انتخاب را وتو کردند.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
دیروز در بازی برابر تراکتور در تبریز امیر حسین بهزادی بازیکن 18 ساله دیگری از تیم مس کرمان نیز در ترکیب یازده نفره این تیم قرار گرفت.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
فرشاد پیوس ،آقای گل همیشگی فوتبال باشگاهی ایران پوکر تاریخی را در تبریز به جا گذاشته است.
فرشاد پیوس ،آقای گل همیشگی فوتبال باشگاهی ایران پوکر تاریخی را در تبریز به جا گذاشته است.
فرشاد پیوس به دفاع از مهاجم استقلال پرداخت و از مدیران باشگاه‌ها خواست تصمیماتی حرفه‌ای برای دفاع از موقعیت هر دو بخش داشته باشند.
سیاوش یزدانی با انگیزه حضور در جام جهانی قطر کارش را در استقلال از سر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ