اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا همه می دانند که کارلو آنچلوتی در پایان فصل قطعا رئال را ترک خواهد کرد و این اتفاق معمولا در رختکن تیم ها مشکلاتی را ایجاد می کند.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
دختران هاکی روی یخ ایران بعد از شگفتی سازی در مسابقات آسیایی، حالا به دنبال ثبت نام خود در تاریخ هستند.
اگر مهدی ترابی و نمایش‌های درخشان این بازیکن نبودند، احتمالا حالا شاید صدر هم به جای پرسپولیس در دست سپاهان بود.
سی و سه؛ این تعداد سال‌هایی است که شهر ناپل برای رسیدن به اولین اسکودتو خود پس از ناپولی انتظار کشید.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
با تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک، حالا 12 مسابقه است که هواداران مازندرانی طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از حذف از لیگ اروپا تاکید کرد که حالا 11 فینال در انتظار تیمش است.
با استعفای شبانه رضا عنایتی حالا یک نیمکت داغ و البته لرزان در لیگ برتر خالی شده است.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
پیروزی بایرلورکوزن برابر موناکو باعث شد که این تیم همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد و حالا ممکن است ژابی آلونسو با تیم سابقش روبرو شود.
حریف الدحیل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ساعاتی بعد مشخص خواهد شد.
نگاهی به نقد‌هایی که علیه دولت روحانی می‌کردید و وعده‌هایی که می‌دادید، بیندازید، ماجرا روشن خواهد شد. کافی است سری به توییتر بزنید؛ تازه در آن زمان از مصونیت هم برخوردار بودید و کسی نمی‌توانست بگوید بالای چشم شما ابروست و فراتر از نقد، چوب هم لای چرخ می‌گذاشتید، آن‌هم چه چوبی! حالا که خوشبختانه به هر دلیلی کسی یا جرات چنین کار‌هایی را ندارد یا آنقدر انصاف دارند که چنین رفتاری را پیشه نکنند. با این مقدمه بد نیست که به برخی از آن رفتار‌ها اشاره شود. اول مساله ارزپاشی و فروش ارز فردایی و تثبیت نرخ ارز است.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
تیم فوتسال زنان پیکان با ارائه یک نمایش دور از انتظار مقابل ملی‌حفاری اهواز شکست خورد تا صدرنشینی شاگردان اردلان به خطر بیفتد.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
هلندی‌ها با داشتن خط دفاعی غیر قابل نفوذ به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کردند و حالا در انتظار حریف احتمالی خود یعنی آرژانتین هستند.
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: ما جوانگرایی کردیم و این کار فوق‌العاد است اما حالا باید انتظارها و نتیجه‌گرایی از این تیم ملی دور شود.
مهدی تاج حالا با انتخاب رئیس هیئت فوتبال خوزستان دست بالا را در مجمع کلی فدراسیون فوتبال دارد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
ستاره سابق پرسپولیس با عبور از یک مصدومیت شدید دیگر حالا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
با تغییر نظر ریکاردو ساپینتو درباره جدایی عزیزبک آمانوف از جمع آبی پوشان، حالا به نظر می‌رسد محمد حسینی و ارسلان مطهری به زودی تسویه حساب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ