سرمربی استقلال می گوید تیمش برای موفقیت مقابل گل گهر به میدان می رود اما باید در این مسابقه احترام ها حفظ شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مطمئن هستیم که شما روزی از دیدن پیشرفت های ما شگفت زده خواهید شد.
دبیرکل ناتو اعلام کرده است که مطمئن هستم که وقتی اوکراین تصمیم به آغاز عملیات جدید برای آزادسازی زمین‌های بیشتر بگیرد، موفق خواهد بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.
رایدر در ادامه با طرح این ادعا که مطمئن هستیم پهپادی که تاسیسات ما در سوریه را هدف قرار داد، ایرانی بوده است، گفت: این مسئولیت ایران است که امنیت و ثبات در منطقه را نقض نکند.
اهواز - سرپرست سازمان حفظ نباتات گفت: تصمیمات خوبی در زمینه تأمین به موقع نیازهای ارزی خرید نهاده‌های دام اتخاذ شده است و مطمئن هستم به زودی شاهد گشایش‌های بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
محمد رضا باهنر در گفتگو با آخرین خبر گفت: مسئله اغتشاشات جمع شده، اما حل نشده، حکومت باید کار‌های سخت بکند، مردم باید مطمئن شوند که در حکومت تاثیر می‌گذارند. معتقد به اصلاح در چهارچوب قانون اساسی و اصل ۱۷۷ هستم. نیاز به یک تریبون آزاد برای اعتراضات مردم در چارچوب قانون داریم.
بهنام برزای می گوید به زودی جایگاه گل گهر را در جدول پس می گیرند.
رئیس تاتاموتورز گفت: گذار به خودرو‌های الکتریکی در هند بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنیم اتفاق می‌افتد و ما مطمئن هستیم که استراتژی درستی را انتخاب کرده‌ایم.
مطمئن هستم که مردم قطع اینترنت را می‌پذیرند چرا که سرنوشت فرزندانمان در گرو کنکور است. با توجه به تعداد زیاد داوطلبان، مردم با سعه صدر در زمان برگزاری آزمون سراسری با ما همکاری لازم را خواهند داشت.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
وین رونی مطمئن است خشکسالی گلزنی هری کین در جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سنگال پایان خواهد یافت.
وینسیوس جونیور رویای حضوری طولانی مدت در رئال مادرید دارد و هدفش تاریخ‌سازی در این باشگاه است.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پوتین به کاری که انجام می‌دهد بسیار مطمئن است و من از اطلاعات دقیق او در مورد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شگفت زده شدم
جلال جلالی‌زاده گفت: مطمئن هستم تا زمانی که هم ایران و هم آمریکا از خواسته‌هایشان کوتاه نیایند و بخواهند به حداکثر چیزی که می‌خواهند برسد، نتیجه‌ای در کار نخواهد بود.
شنبه ۲۶ شهریور رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر رسیدگی ویژه، سریع و دقیق به پرونده «مهسا امینی» گفت: مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مطمئن هستم در قلب های هیچ یک از شما هیبت و شکوه ظاهری دشمن جلوه ای ندارد گفت: نیروی دریایی سپاه ترکیبی از ایمان، دانش، فناوری، ابزار، تدبیر و است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای مطمئن باشد که مجلس و ملت در کنار آنها هستند و نخبگان، دانشمندان و خانواده معظم شهدا نیز از آنها تشکر می کنند.
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ