استعفای میران از جودو با پاره کردن حکم میراسماعیلی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید.
باید گفت که پس از استعفای مدیران استقلال، جواد نکونام تنهایی و پریشانی را خیلی زود احساس کرد.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای ۵ نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودوی ایران در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، با کاهش زمان استعفای مدیران برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
دیگو آرماندو مارادونا جونیور پس از چهار ماه عدم پرداخت دستمزد از سوی مدیران ناپولی یونایتد، از سرمربیگری این تیم استعفا داد.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالیرتبه فولاد منتقل کند؟
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
دعوای میان نادران و قالیباف به همین استعفای یکشنبه‌اش ختم نمی‌شود؛ آن‌ها در جریان برخی تصمیم‌گیری‌های داخل مجلس اختلاف‌نظر‌های جدی داشتند و آن را بیان می‌کردند. او برای نشان دادن مخالفتش با شیوه کار قالیباف خرداد ماه گذشته نامزد کرسی ریاست مجلس شد و با قالیباف رقابت کرد که البته ناکام ماند.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
استعفای دسته‌جمعی مدیران فدراسیون همگانی دراعتراض به وزارت ورزش
ارکان اجرایی فدراسیون ورزشهای همگانی در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت های خود استعفا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ