بورس در اسفند ماه ممکن است یک روند صعودی پرقدرت را آغاز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس فردا دوشنبه ۲۲ اسفندماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فردا سه شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
خبرهای بسیار مهمی چندروز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
بورس تهران روز چهارشنبه با افزایش عرضه‌ها نسبت به روز‌های قبلی خود مواجه شد و در نهایت رشد شاخص کل بورس در هفته دوم اسفند ماه متوقف شد. بازار سرمایه هفته سوم اسفند را چگونه آغاز خواهد کرد؟
فردا چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بهمن دیزل در نظر دارد امپاور، فورس ۶ تن و فورس ۶ تن خوابدار را هفته آینده (۱۵ اسفند) در بورس کالا عرضه کند؛ تاریخ تحویل ۳ محصول ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس تهران در روز چهارشنبه نتوانست به روند صعودی قدرتمند خود در دو روز ابتدایی اسفند ماه ادامه دهد و با کاهش نماگرهای خود مواجه شد. با این حال اما در انتهای معاملات شاهد برگشت نسبی تقاضا بودیم که می‌تواند به در بورس فردا نیز تاثیرگذار باشد.
اوایل بهمن ماه سال جاری بود که خبر افتتاح مرکز مبادله ارز و طلا توسط محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد. این مرکز قرار است از امروز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ رسما کار خود را آغاز کند. این مرکز چه تاثیری بر بورس می‌تواند داشته باشد؟
بورس امروز در شروع آخرین ماه اسفند ۱۴۰۱، توانست برخلاف یک ماه گذشته، معاملات بسیار پررونقی را سپری و نماگرهای خود را با رشد خوبی همراه کند به طوری که بسیاری از نمادها در صف خرید به کار خود پایان دادند. شاخص کل بورس طی معاملات امروز، افزایش ۳.۹۷ درصدی را تجربه کرد و به محدوده ۱.۵۹۴ میلیون واحدی رسید.رشد چشمگیر بازار سرمایه فردا هم ادامه دارد؟
بورس فردا سه شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
شاخص کل با رشد هشت هزار و و611 واحدی (معادل ۰.۵۶ درصد)، سطح یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحدی را فتح کرد و پایین‌تر از میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار گرفت و بهمن ماه را به پایان رساند. این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت؟
بانک ملت با نماد وبملت در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و به لحاظ سرمایه اسمی بزرگترین بانک بورسی می‌باشد. گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ را در سامانه کدال منتشر کرده ؛ همچنین این نماد از پیشنهاد افزایش سرمایه خبر داده است.
یوونتوس قصد دارد لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی و 28 ساله پاری سن ژرمن را با قرارداد قرضی و با گزینه خرید، در فصل تابستان جذب کند.
«حسین العزی» با بیان اینکه مطالبات صنعا برای پذیرش تمدید آتش بس قانونی و انسانی است، تأکید کرد مواضع ائتلاف متجاوز سعودی مجرمانه و مانع برقراری صلح است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس ضمن انتقاد از بی‌توجهی به ظرفیت‌های قانون مجلس برای ساماندهی ورزش کشور،گفت: ناهنجاری‌های حوزه ورزش و جوانان حاصل قانون‌گریزی دولت سابق است.
کمیته ملی المپیک با استناد به نتیجه استعلام از کمیته بین‌المللی المپیک، کاراته را از رشته های المپیکی مجمع خود کنار گذاشت در حالیکه این اقدام می‌تواند به لغو برگزاری انتخابات منجر شود.
وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از اعلام خبر کشته شدن سرکرده سازمان تروریستی القاعده استقبال کرد.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه جاماندگان دریافت واریز قبلی سهام عدالت تا آخر هفته نسبت به ثبت شماره شبای خود اقدام کنند، گفت: واریز سود سهام عدالت در ۳۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: زمان واریز بعدی سود سهام عدالت ۳۰ اردیبهشت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ