گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان به حملات تلافی‌جویانه به اراضی اشغالی ادامه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در رام الله در اثر جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی که در درگیری‌های شهرک حوسان در غرب بیت الحم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به شهادت رسید.
یک شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در حملات نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین به شهادت رسید.
جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک کودک فلسطینی ۱۳ ساله در باریکه غزه بر اثر جراحات حملات صهیونیست ها به شهادت رسید.
نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که بامداد امروز در جریان یورش صهیونیست ها به جنوب بیت لحم زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که بامداد امروز در نابلس زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
«ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در یک سال اخیر مبتلا به سرطان شده بوده، در اثر کوتاهی رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت وی به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب جنین واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی که در درگیری‌ های امروز در شمال بیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی در جنین در اثر شدت جراحات ناشی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.
منابع فلسطینی در خبری فوری از شهادت «موسی ابو محامید» اسیر فلسطینی در بیمارستان آساو هورویه در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از تیراندازی اشغالگران در هفته گذشته، در جریان یورش آنها به شهر نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.
یک شهروند فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.
یک کودک فلسطینی که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ