فرزند دیگو مارادونا می گوید مطمئن است که پدرش به این تیم ملی آرژانتین افتخار می کند و گفت که از مقایسه بین لیونل مسی و پدرش خوشش نمی آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، می‌گوید رابطه‌اش با کارلو آنچلوتی بسیار خوب و پر از شوخی و خنده است.
شکیرا گفت وقتی پدرش در بیمارستان بستری بوده، پیکه به او خیانت کرده و پدرش را «بهترین دوست» خود خواند.
سرمربی جدید استقلال با تشکر چندین باره از هواداران استقلال، ابراز امیدواری کرد که همه آنها در پایان فصل خوشحال باشند.
دالما مارادونا، دختر دیه‌گو مارادونا، با حمله به اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، او را متهم کرد که مانع از حضورش در جشن قهرمانی ناپولی در سری آ شده است.
ستاره خط حمله ناپولی در گفتگو با اسکای از احساسش پس از قهرمانی در ایتالیا می‌گوید.
علی مطهری در مصاحبه ای به مناسبت سالروز شهادت پدرش با هم میهمن ضمن بیان برخی از جنبه های فکری شهید مطهری تصریح کرد: که ایشان درباره آینده روحانیت ایشان به شدت و سختی می‌گوید که روحانیون در جمهوری اسلامی نباید پست اجرایی و دولتی بگیرند.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از لحظات سخت و شرایط دشواری که در طول دوران حضورش در فوتبال تجربه کرده صحبت می‌کند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در آستانه دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان می‌گوید از شرایط خود در سیتی راضی است و از فوتبال بازی کردن در این تیم لذت می‌برد
متهم گفت: می‌خواستم از آن‌ها انتقام بگیرم. باید حقم را می‌گرفتم. آن‌ها به من پول نمی‌دادند. هربار که شیشه مصرف می‌کردم صدا‌هایی در سرم می‌شنیدم که می‌گفت از پدر و مادرت انتقام بگیر.
مارکوس آلونسو که اخیرا پدرش را از دست داد، دیشب زننده گل اول بارسا به منچستریونایتد بود و گفت که آن را به پدرش تقدیم می کند.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
هری ادعا کرد که کامیلا پس از رابطه طولانی‌مدتی که با پدرش داشته، مجبور شده تصویری را که مردم بریتانیا از او در ذهن خود ساخته‌اند بازسازی کند و هری را قربانی پوشش‌های خبری رسانه‌ای قرار داده که به نفع خودش کار می‌کردند و به دلیل ارتباطاتی که با مطبوعات بریتانیایی ایجاد کرده به آدم خطرناکی تبدیل شده است.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، می‌گوید پدرش پس از اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در پاریس حاضر نیست به قطر برود
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
مجید نوری پسر حمید نوری در خصوص پرونده پدرش گفت: هزار روز است که پدرم انفرادی است و حتی برای دادن یک لیوان از دریچه‌ای کوچک اقدام می‌کنند. ۴۰ روز تا تجدید نظر باقی مانده، اما هنوز حکم را نخوانده است.
پسر حمید نوری با حضور جلسه سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پدرش در زندان سوئد را تشریح کرد.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.
پدر ارلینگ هالند هنوز او را به خاطر موقعیت عالی‌ای که برابر لیورپول از دست داد، سرزنش می کند.
ساخته آنجلینا جولی گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی او محسوب می‌شود و او با نگاهی مستندگونه برای به تصویر کشیدن یک جنایت تاریخی، توانسته قابلیت‌های تازه‌ای از خود به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ