در جمع برترین های جام بیست و دوم سه بازیکن از آرژانتین و یک بازیکن از تیم ملی فوتبال فرانسه حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز نخست رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
هفته پایانی لیگ برتر پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت با برگزاری ۸ دیدار همزمان در شهر‌های مختلف برگزار و تکلیف بیست‌ودومین دوره لیگ برتر نیز مشخص شد.
مسابقات پرش با اسب جام ققنوس که به صورت کشوری در باشگاه استاد رضایی (بام) برگزار شد به کار خود پایان داد.
تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی قرار است به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود که یکی از برترین‌های بسکتبال جهان محسوب می‌شود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که با این تیم عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را به خود اختصاص داد، به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که با این تیم عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را به خود اختصاص داد، به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
ستاره برزیلی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن جام باشگاههای جهان انتخاب شد.
بهترین‌های بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان معرفی شدند و ماتیاس گیدسل ارزشمندترین بازیکن جام شد.
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
فدراسیون جهانی فوتبال نامزدهای بهترین های سال را اعلام کرد.
با اتمام جام جهانی ۲۰۲۲، جدول ارزشمندترین فوتبالیست‌های آسیا دستخوش تغییراتی شد اما مهدی طارمی هم‌چنان در بین برترین‌های قاره قرار دارد.
نشریه اکیپ هنگام انتخاب بهترین های جام جهانی همه را شگفت زده کرده است.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
دور سوم جام حذفی با صعود اکثر تیم‌های لیگ یکی پایان یافت.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باید با کلکسیونی از بهترین‌ها روبرو شویم.
مارکا بر اساس داده های آماری، بهترین های دور گروهی جام جهانی را منتشر کرده و بر این اساس تیم ملی کشورمان رکوردهای جالبی را به ثبت رساند.
تنها سه تیم مراکش، هلند و انگلیس در مرحله گروهی توانستند بیشترین امتیاز را به دست آورند.
با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
تیم‌های برتر رقابت‌های چوگان جام سیاوش مشخص شدند.
مسابقات اسکواش ایران «جام کیش» با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
نفرات برتر رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن در بخش مارپیچ سرعت معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ