سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است بازیکنانش در روزهای سخت، می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون دولت مکلف شد تا کلیه پرداختی‌ها به دستگاه‌ها به صورت اعتباری باشد و پول نقدی به حساب آنان واریز نشود.
کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: تقریبا در همه رشته‌ها ورزشکاری داشتیم که مهاجرت کرده باشد ولی در فوتبال ندیدیم بازیکنی مهاجرت کند چون در این رشته پرداخت‌ها بد نیست.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در ۸ سال دولت قبلی نه تنها روند اعتبارات عمرانی نزولی بوده بلکه طی ۲ سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۴ رشد سالانه پرداخت‌های عمرانی منفی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری پیش پرداخت‌ها را داد اما وزارت کشور اتوبوس تحویل نداد.
در حالی که روز گذشته شایعه حذف پرسپولیس از آسیا به دلیل پرونده بوژیدار رادوشویچ مطرح شده بود اما این بازیکن باشگاه سرخپوش پایتخت را متعهد به خود می‌بیند.
کرج- وزیر دادگستری گفت: ساماندهی پرداختی‌های کارکنان تعزیرات حکومتی در دستور کار مسئولان کشوری قرار دارد.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش اعتراض در خصوص رتبه بندی معلمان را حق معلمان دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.
جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، می‌گوید که از پرداختی‌های باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا اطلاع نداشته است.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد، گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شد.
بررسی پرداختی‌های پرسپولیس به لوکادیا نشان می‌دهد این باشگاه به مهاجم هلندی خود هیچ بدهی‌ای نداشته است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون اساسی همه پرداخت‌ها و دریافت‌های شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها باید از طریق خزانه انجام شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون اساسی همه پرداخت‌ها و دریافت‌های شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها باید از طریق خزانه انجام شود.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت باید به فکر سامان دادن به مخارجش باشد، گفت: وضعیت فعلی شفاف نیست و پرداخت‌ها مستقیم از خزانه انجام نمی‎شود برای همین شاهد فساد و نابرابری هستیم؛ برخی از مجموعه‌ها را می‌شناسیم که عدد حقوق و دستمزدی که به کارکنان خود پرداخت می‌کنند فوق‌العاده رقم پایینی است و از طرفی دیگر برخی از دستگاه‌ها حقوق بالایی به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خواستار پرداخت کامل عوارض آلایندگی به شهرداری و دهیاری خوزستان شد و گفت: با این پرداختی‌ها به شهرهای استان غبار محرومیت از چهره استان برداشته می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت‌هایی را محول کرد.
بنا بر سوابق پرداختی‌های دولت سیزدهم، مرحله ۱۳۹ یارانه معیشتی، امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری گفت: طبق قانون گاهی بیت المال محکوم به پرداخت خسارت به افراد می‌شود. وزارت دادگستری متولی این پرداخت‌ها است.
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
سازمان لیگ: ایفمارک در مالکیت ماست و خصوصی نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ