نتایج ناامیدکننده هفته‌های اخیر، پرسپولیس لیگ بیست و دوم را در مقایسه با تیم فصل گذشته در جایگاه نازل تری قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته اول لیگ روشن سعودی، الاتحاد با سه گل الرائد را در هم کوبید.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
ساکت الهامی در هفته دهم دربی کرمان را با جدیدترین مربی خارجی لیگ برتر برگزار می‌کند.
شهریار حیدری گفت: یک فرصت دو هفته تا ده روز در اختیار وزیر هست. به امیدخدا بتواند به وضعیت موجود سر و سامان بدهد وگرنه تا الآن استیضاحش بیش از ۹۰ نفر رای دارد.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
بورس امروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس فردا در دومین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پس توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
آرسنال به راحتی تسلیم نمی شود ، منچستر یونایتد سلاخی شد و سیتی به دنبال راهی برای رسیدن به صدر !
حدود دو هفته پیش دو زلزله پی‌درپی و بزرگ بخش قابل توجهی از ۱۰ استان ترکیه را دچار ویرانی شدید کرد و حالا شاهد ارزیابی چند ده میلیارد دلاری درباره خسارات ناشی از این زلزله‌ها هستیم.
بورس امروز کاهشی بود. بورس فردا در سومین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند.
ساسان انصاری، کاپیتان فولاد این هفته مقابل تیمی بازی می‌کند که زمانی شماره ده آن‌ها را می‌پوشید.
محمدرضا حسینی کمتر از ده روز پس از ترک قرضی سپاهان دوباره به نقش جهان برمی‌گردد.
بورس در آخرین روز هفته سرخ پوش شد و شاخص کل کاهش ارتفاع داد. بورس امروز در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند.
بعد از گذشت ده هفته از رقابتهای لیگ بنظر تنها شگفتی، حضور نساجی در رتبه پنجم است.
بورس آخرین روز معاملاتی هفته نیز قرمزپوش شد و شاخص کل کاهشی بود. بورس فردا در آخرین روز مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد در روز شنبه دیده می شود.
نساجی مازندران با کسب ۱۶ امتیاز بعد از ده هفته موفق شد تا در رده چهارم جدول بایستد و از خود یک چهره مدعی بسازد.
نساجی مازندران با کسب ۱۶ امتیاز بعد از ده هفته موفق شده در رده چهارم جدول بایستد و از خود یک چهره مدعی بسازد.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر و در جریان پیروزی لحظه آخری استقلال مقابل ذوب آهن در فولاد شهر، مهدی قایدی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد.
در شش هفته ابتدایی لیگ، چهار تیم مقابل پرسپولیس بازی را ده نفره تمام کرده‌اند.
در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.
هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان قطر نیز برای السد خوش یمن نبود.
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟
کشور السالوادور در سپتامبر گذشته بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی اعلام کرد و قصد دارد یک میلیارد دلار برای تامین مالی سیاست‌های اقتصادی گسترده از طریق جذب نقدینگی فعالیت رمزارزها جمع‌آوری کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ