هادی چوپان عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های معتبر مسترالمپیا را به بانوان ایران تقدیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه پیکان مبلغ قابل توجهی از قراردادهای اعضای تیم خود را پرداخت کردند.
سازمان لیگ فوتبال در فاصله کوتاه تا شروع لیگ بیست و سوم توپ‌های جدید را تحویل باشگاه‌ها می‌دهد.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد.
سرمربی باشگاه پرسپولیس، در اقدامی قابل تحسین به آسایشگاه کهریزک سر زد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌های قابل توجهی در حوزه صنایع دریایی وجود دارد که برای جبران آن‌ها و رسیدن به سطح مطلوب کار و اقدام جهشی ضرورت دارد.
برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از پایان دربی اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از سکو‌های ورزشگاه کردند.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین تیمش برد.
افشین و غلامحسین پیروانی با پیگیری‌هایی که داشتند، اقدامات لازم برای انتقال فرشید لک را به بیمارستانی تخصصی در شیراز را دنبال می‌کنند.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
اعضای تیم ملی بسکتبال ایران در اقدامی فرهنگی با پیراهن هایی منقش به نقشه و نام خلیج همیشه فارس وارد توکیو شدند.
اعضای تیم ملی بسکتبال ایران در اقدامی فرهنگی با پیراهن هایی منقش به نقشه و نام خلیج همیشه فارس وارد توکیو شدند.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
وزارت خارجه سوئد، اقدام دولت ترکیه در لغو سفر رئیس پارلمان سوئد به آنکارا را قابل درک ارزیابی کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اعلام شکایت باشگاه از مجری تلویزیونی واکنش قابل تاملی داشته است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تمام نیازهای بخش مسکن در کشور موجود است که به جذب نقدینگی کمک می‌کند و می‌توانست یکی از شاخص‌های کارآمدی دولت باشد اما دولت اقدام قابل قبولی انجام نداده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و ناتو به دنبال حل مشکلات خود با روسیه از طریق ایتالیا هستند.
جمع بندی هفته دوم سوپر لیگ ترکیه حکایت از آن دارد که ستاره های ایرانی حاضر در این لیگ عملکرد قابل تحسینی در ترکیب تیم های خود ارائه داده‌اند.
فدراسیون والیبال ایران در راستای حرفه ای سازی لیگ دست به یک اقدام قایل توجه و البته درست زد.
دقایقی پیش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در اقدامی قابل تحسین جان یک شهروند را نجات دادند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیل کاملاً قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیرهای هزینه‌بر اقدام کنیم.
شکاف‌ها میان مطالبات گروه‌های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه‌های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش‌های عمدتاً غیرعلنی می‌شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است. در این دوران مدیریت سینما به کیفیت ممیزی‌ها و تولید تعداد فیلمی در راستای اهداف نظام تقلیل یافته و مدیران سینمایی کارنامه پربارتری نداشته‌اند.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ