متئو آلمانی، مدیر بارسلونا، چند روز قبل دیداری با عثمان دمبله داشته و به او گفته که اخبار مربوط به جذب کیلیان امباپه دروغ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.
شایعاتی مبنی بر حضور فیلیپ کوتینیو در فوتبال عربستان یا قطر وجود دارد. در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد از درآمد فروش به بارسلونا خواهد رسید.
ژول کنده از ادامه پیدا کردن شایعات درباره مشکلات او با ژاوی خشمگین شده و به یک رسانه اسپانیایی پاسخی تند داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شایعات اخیر درباره بازگشت نیمار به بارسا را تکذیب کرد و گفت تیمش اولویت‌های دیگری دارد.
لیورپول برخلاف شایعات منتشر شده در چند روز اخیر تصمیم ندارد برای جذب فرانک کسیه، هافبک بارسا، اقدام کند.
بارسلونا گزارشهای امروز درباره احتمال حذف شدنش از فصل آینده لیگ قهرمانان به دلیل پرونده نگریرا را تکذیب کرد.
ساموئل اومتیتی که چند ساعت پیش یک مصاحبه او درباره دوران حضورش در بارسا جنجالی شده بود ادعا کرد صحبتهایش درست ترجمه نشده و او به باشگاه کاتالان توهین نکرده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش شایعات مربوط به جدایی‌اش را تکذیب کرد.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
مدیران برنامه‌‌های گاوی، ستاره بارسا، گزارش‌های اخیر درباره رفتارهای نامناسب این ستاره جوان را تکذیب کرده و آن را تلاش رسانه‌های مادریدی برای لکه‌دار کردن نام او خواندند.
درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.
پدر لیونل مسی با تکذیب شایعات مذاکره بین او و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، می‌گوید بعید می‌داند لئو بار دیگر در بارسا بازی کند.
باشگاه سلتیک اخبار و شایعات در مورد دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای خرید یوسیپ یورانوویچ را رد کرد.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
علیرغم اینکه ایران بارها ارسال پهپاد به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بار دیگر ادعاها در این خصوص را تکرار کرد.
مدیر برنامه‌های جورجینیو شایعات اخیر درباره تمایل او برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را تکذیب کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
رئیس اتلتیکو مادرید شایعات امروز درباره توافق این باشگاه با بارسلونا بر سر قرارداد آنتوان گریزمان را رد کرد و گفت هیچ مذاکره‌ای بین دو باشگاه انجام نشده است.
بعد از انتشار شایعاتی درباره مخالفت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با خرید بخشی از مجموعه رسانه‌ای باشگاه توسط شرکت متعلق به جرارد پیکه، بلوگرانا با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ